Categories GYM TIME

4 najveće pogreške koje rade svi koji žele skinuti kilograme

Vodeći fitness stručnjak Joe Warner odlučio je razbiti mitove. Naime, kako tvrdi, postoje četiri pogreške koje ljudi koji pokušavaju smršavjeti rade najčešće i tako si otežavaju taj zahtjevni proces.

Ističe da mnogi forsiraju kardio vježbe, izbacuju ugljikohidrate iz prehrane i cijele skupine hrane, a to ne bi trebali činiti. Kako bi njihovo putovanje bilo uspješno, savjetuje im da jedu ugljikohidrate koji su važni za gradnju mišićne mase, biraju HIIT treninge i dizanje utega umjesto trčanja te limitiraju unos poslastica kao što su sladoled i burgeri.

“Konstantno vidim da ljudi jedu istu hranu, rade iste vježbe i pogreške te tako sabotiraju sami sebe”, izjavio je za Daily Mail.

1. pogreška: Fokus je na ugljikohidratima, a ne na kalorijama

“Ljudi izbjegavaju ugljikohidrate i ne razumiju da je za mršavljenje najvažniji kalorijski deficit. To znači da morate sagorjeti više kalorija nego što ih unosite. Ugljikohidrati su važan izvor energije i potrebno ih je konzumirati, ali mudro”, kaže Warner.

Njegov je savjet da smanjite unos šećera, posebno sokova, keksa i slatkiša. Također, savjetuje da ugljikohidrate konzumirate prije ili poslije treninga jer oni pomažu u gradnji mišića, ali i pospješuju oporavak.

“Najpametniji izbor je da su vam izvor ugljikohidrata integralna riža i krumpir, a ne kruh i prženi krumpirići”, dodao je.

2. pogreška: Fokus je na cilju, a ne na tjednim rezultatima

“U ljudskoj je prirodi fiksirati se na cilj, a ne na putovanje, ali to vam neće pomoći”, upozorava ovaj fitness stručnjak i preporučuje da se usredotočite na male pobjede.

“To zapravo znači da si zadate tjedne ciljeve i pokušate ih ispuniti. Ako vam je želja skinuti četiri kilograma, odredite da svakoga tjedna to bude pola kilograma. To je jedini ispravan i zdrav način koji će vas poticati da nastavite dalje.”

3. pogreška: Fokus je na odricanju, a ne na ograničavanju

Dobro je poznato da je zabranjeno voće najslađe. Kad si potpuno uskratite nešto što obožavate, primjerice pizzu, za njom ćete žudjeti te s vremenom posustati i prejesti se.

S tim se slaže i Warner, koji ljudima uvijek savjetuje da ograniče unos namirnica koje su im najomiljenije, ako su već nezdrave. Pizzu uvijek možete pripremiti s manje sira, podlogu napraviti od cvjetače, a ne kruha, i tako i dalje uživati u omiljenom jelu.

4. pogreška: Fokus je na kardio vježbama, a ne na dizanju utega

Ako mislite da ćete se sala najlakše riješiti trčanjem, u krivu ste.

“Da, trčanje je dobro, ali nije najbolje rješenje za mršavljenje. Za početak, ne radi na učvršćivanju kostiju i povećanju mišićne mase, a to je ključ zdravlja, kondicije i dugovječnosti”, kaže Warner.

On preporučuje HIIT trening koji se sastoji od kraćih, ali intenzivnih aktivnosti. Također, savjetuje i trening otpora te dizanje utega.

IZVOR: INDEX.HR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na Instagramu