Categories Karijera & novac

ZNATE LI kako biti uspješni na poslu?

FOTO: GULIVER/THINKSTOCK

Uspjeh na poslu je ono što svi, barem na neki način, sanjamo… a put o njega može biti jednostavan ili kompliciran, sve ovisi o tome kako se postavite.

Ključ uspjeha leži u dobrim kolegijalnim odnosima na radnom mjestu. Uvažavanje i suradnja kako nadređenih,  tako i kolega, predstavlja važan oslonac u karijeri svake osobe.

Nikada nemojte vrijeđati kolege i nemojte se svađati! Uvijek će se naći neki kolega koji će se naljutiti zbog nekog razloga i to je jednostavno neizbježno, ali zbog mobbinga ili bullyinga možete završiti na sudu. I zato uvijek izbjegavajte svađe na poslu.

Nemojte se nikome ulizvati! Budite usredotočeni na komunikaciju s nadređenima i ako vi volite neke suprotne stvari od svog šefa, nemojte zbog toga mijenjati mišljenje samo kako biste mu se svidjeli. Ulizica se nikada nikome ne sviđa, a i njegovati prijateljski odnos sa šefom isto tako nije dobar. Najbolje je da pronađete distancu i jednostavno da se pristojno ophodite prema nadređenom što će vam otvoriti mnoga vrata.

Nemojte odgovarati svome nadređenome s NE ili Da jer ako vam povjeri neki zadatak, nije dobro da čuje da je, primjerice, taj zadatak ne moguće ispuniti. Na taj način šefu pokazujete svoje loše strane i pomislit će da ste nesposobni.

IZVOR: METRO-PORTAL.RTL.HR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na Instagramu