Categories FASHION, Modne novosti

Kon2re Studio je domaći brend koji morate upoznati

Kon2re Studio je od samih početaka zamišljen kao koncept koji će se razvijati i baviti svim oblicima dizajna sa sposobnošću transformacije, dozom drskosti te pomicanjem granica. Sama franc. riječ contour/konture u potpunosti opisuje njegovu bit; neki oblik izvana, na rubu; ono što u neuobličenom, neartikuliranom, vidljivom tek u prelamanju svijetla i sjene kroz obrise daje oblik i sadržaj.

/ ROLLER – COASTER / predstavlja svojevrsno istraživanje dizajnerskog rješenja kako proizvod /torba/ koji je ključan u svim ljudskim aktivnostima prilagoditi svakodnevnim potrebama čovjeka, a pri tome vizualno učiniti sâm predmet uzbudljivim, dinamičnim i zanimljivim. Naočigled nevidljiva granica između funkcionalnosti i dizajna moment je koji mi se učinio privlačnim; istraživanje novih oblika spajajući tako prošlost sa sadašnjosti (oblik/materijal) gledajući pri tome u budućnost (neopterećenost sezonama, proizvod koji nema vijek trajanja). Torba svojom veličinom, težinom, te izborom materijala predstavlja odmak od dosadašnjih radova Kon2re studija, stavljajući u ovom radu naglasak ponajviše na ekološku osviještenost same proizvodnje i odabir materijala.

Ruksak je u potpunosti ručne izrade od pamučnih recikliranih traka dobivenih od postojećih odjevnih komada i ostataka tkanina iz raznih modnih tvornica u Turskoj. Ovim načinom proizvodnje već postojeći proizvod dobiva potpuno novi oblik, no još bitnije i svrhu, produžujući time vijek trajanja same materije. Unutrašnjost svake torbe, umjesto ušivenog džepa, sadrži i manju torbicu koja prati kružni oblik vanjskog modela, ali u drugoj boji. Manja verzija torbice ima manju ručku koja je odvojiva od same torbe i može se nositi samostalno prilagođavajući se na taj način dnevnim potrebama klijenta. Konačan proizvod stoga zapravo sadrži 2 torbe, stavljajući naglasak na još veću funkcionalnost.

U samom procesu istraživanja tehnikom heklanja/kukičanja/kačkanja različitih debljina pamučnih traka dobivena je podržanost cijele forme u obliku /roller-coastera/ samim time nesvjesno asocirajući na ime cijelog projekta. Igra dimenzijama pomoću krugova koji se kreću od najmanjeg prema najvećem i obrnuto dobivena je dinamika organskog, pružajući time svojevrsno dizajn u ruke klijenta jer sâm ruksak promjenom težine i opsega mijenja svoj oblik/dimenziju.

Vizuali kampanje snimljeni u jednom od zagrebačkih zabavnih parkova vjerno predstavljaju atmosferu i energiju samih proizvoda, tj. ono što je u suštini svakog bića; bivanja u trenutku, ekstatično, puno života, avanturističkog, slobodnog duha, divlje i nepredvidivo, potpuno prepuštanje. Dugogodišnja suradnja s glumicom Mijom Biondić, koja je ujedno i zaštitno lice samog brenda, nastavlja se i ovom kampanjom, popraćenoj objektivom Zvonimira Ferine, dok make-up potpisuje Kasandra Draganić, a frizuru Nikola Solenički.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na Instagramu