Categories Vodič do zdravlja

Koji vam probiotici mogu najbolje pomoći tijekom zime?

Zahvaljujući mikroorganizmima koje sadrže, probiotici su jako važni za očuvanje zdravlja. Osnažuju imunitet, pozitivno djeluju na probavu, a važniji su i za ljepotu jer će uz njih vaša koža i kosa blistati. Pokušajte konzumirati barem jedan probiotik dnevno, a mi vam otkrivamo nekoliko koji su najbolji za vas.

Jogurt
Niskokalorični jogurt bez konzervansa i aditiva odličan je izbor. Jogurt sadrži bakterije koja pomažu organizmu da dobro funkcionira, regulira crijevnu floru te pospješuje probavu.

Kefir
Bogat je vitaminima i probioticima. Ukusan je i odličan izvor zdravlja, pa biste ga svakako trebali uključiti u prehranu.

Tamna čokolada
Čokolada sadrži probiotike, antioksidanse te stimulira probavni sustav. Osim toga, dokazano je da nas čini sretnijima. Treba li vam još neki razlog da uživate u dnevnoj dozi čokolade?

Masline
Ovaj probiotik sigurno je jedan od najukusnijih. Ima brojne koristi za tijelo, a možete ga jesti na bezbroj načina.

Kiseli krastavci
Ovaj probiotik odlično ide uz gotovo svako jelo. Budući da su dobri za zdravlje i probavu, svakako biste ih trebali jesti što češće.

Foto: Melissa Walker Horn / Unsplash

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na Instagramu