Olakšajte sebi poslovni život i riješite se stresa

by | 20 rujna, 2013

Koliko god da volite svoj posao, nakon nekog vremena počinjete osjećati stres. Kako bi se riješili stresa i olakšali sebi poslovni život pročitajte nekoliko savjeta.

1. Uvijek koristite kalendar kako bi na njemu označili sve što morate napraviti i u kojem roku. Neka vam uvijek bude nadohvat ruke i nastojte se pridržavati datuma i rokova koje ste sebi sami zadali. Uvijek prvo odradite poslove koji su vam naporni i za koje vam treba više vremena, ali vodite računa i da napravite pauzu u tome svemu kako bi se mogli što bolje koncentrirati.

2. Morate naučiti reći vašim kolegama da nešto ne možete napraviti, osobito ako to nije vaš posao. Kada jednom nekog naučite da se može osloniti na vas i da ćete vi uvijek biti tu kada im je potrebna vaša pomoć oni će se naviknuti i iskorištavati vašu ljubaznost. Prema tome ponekad im i recite da ne možete obaviti njihove zadatke kako bi imali dovoljno vremena za svoje.

3. Neka vaš radni stol i ured uvijek budu uredni i dobro organizirani. Na taj način ćete lakše obavljati zadatke, jer nećete raditi u neredu. Bacite sve nepotrebne stvari, a papire složite po redu kako bi se što lakše mogli snaći.

4. Kada radite uvijek kući nosite posao, ali to ne smije biti tako. Posao bi trebali ostaviti na poslu i na taj način ćete se bolje organizirati. Sve što možete napravite na poslu i trudite se da posao nikada ne nosite kući, jer ćete tada manje biti pod stresom.

Izvor: ljepota.ba