Renatu Sopek, Moranu Saračević, Martinu Čičko Karapetrić i brojne druge dame oduševila je nova ZIAJA Acai Berry linija

by | 27 travnja, 2018

U prekrasnom zagrebačkom Velvetu jučerašnje poslijepodne bilo je u znaku predstavljanja noviteta na tržišu – Ziaja Acai Berry linije za njegu lica i tijela koja između ostalog ima i savršene proizvode za “peglanje bora na vratu”. Upravo zato ne čudi kako su Ziaja noviteti privukli i brojne poznate dame koje su među prvima željele isprobati proizvode.  Među brojnim uzvanicima bili su beauty urednici i blogeri, ali i poznate osobe kojima je zbog prirode posla ovaj proizvod posebno zanimljiv. Tko je među prvima isprobao Ziaja Acai Berry proizvode? Brojne glumice Mia Begović, Anita Matić Delić, Lana Gojak, Anja Đurinović, Tena Nemet Brankov, Mirta Zečević,  Barbara Vicković, Olga Pakalović, modeli poput Lucije Lugomer, Antonije Gogić, Ivane Ergić, uspješne poslovne žene Renata Sopek, Tihana Harapin Zalepugin, Suzy Josipović, Elena Šuran Banović, Maja Vračarić i Tea Bulić iz Direkcije Miss Hrvatske, književnica Sanja Pilić, sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić iz modnog dvojca Boudoir, poduzetnik Boris Kosmač…

Ova revolucionarna Ziaja linija namijenjena je za suhu, osjetljivu i umornu kožu te kožu sklonu borama i kojoj nedostaje svježine, a blagotvorni prirodni sastojci kao što su acai bobice, hijaluronska kiselina, shea maslac, kanola ulje, vitamin E i B5, hesperidin, samo su dio čudesnog kompleksa sastojaka koji imaju snažno antioksidativno, anti-pollution i anti-age djelovanje.

  • “Ziaja Acai berry linija prva je linija proizvoda na našem tržištu koja ima anti tech neck učinak – reducira i smanjuje nastanak bora koje nastaju uslijed naginjanja glave i vrata pri korištenju mobilnih uređaja, laptopa  i ostalih gadgeta”,  objasnila je svim uzvanicima Jasna Kačar, direktorica tvrtke Clarus Acta koja je zastupnik i distributer ZIAJA proizvoda za Hrvatsku
  • “Jedinstvena snaga i ljekovita svojstva acai bobica osiguravaju koži zdrav izgled i prekrasan prirodni sjaj koji zaslužuje, dok očaravajuće mirisne note i predivne satenske teksture proizvoda, svakodnevni ritual njege pretvaraju u nezaboravno senzualno iskustvo”, na kraju službenog dijela komentirala je Marija Vukojević, brend menadžerica za ZIAJU i pozvala brojne uzvanike da se i same uvjere u moć ove linije proizvoda!