Organizirajte svoj radni prostor

by | 4 travnja, 2013

“Kreativni kaos” je sintagma koju često izgovaramo kako bismo sami sebe uvjerili da nered oko nas ima pozitivne učinke na rad. Prestanite se zavaravati, jer organiziranost radnog stola i prostora i te kako utječe na produktivnost na radnome mjestu.

Tri jednostavna savjeta kojima ćete poboljšati radnu atmosferu:

1. Razvrstajte hrpu papira, dokumenata, računa i bilo čega sličnog. Odlučite već jednom koji papiri su vam zaista potrebni. One nepotrebne bacite ili proslijedite nekom drugom. Toga se i ubuduće pridržavajte i ne dozvolite da vam se papiri skupljaju na radnom stolu.

2. Ako na svom radnom stolu želite imati poneku ukrasnu stvarčicu – to je u redu. Ipak, na radnoj površini trebali bi se nalaziti samo predmeti koje često koristite i koji su vam neophodni za rad. Previše stvari odvući će vam pažnju, te će vam biti puno teže završiti započet posao.

3. Uspostavite plan koji će vam pomoći u određivanju prioriteta i održavanju reda. Kako bi organizacija bila učinkovita, koristite mape, abecedni red ili neke osobne kategorizacije, ladice, police i slično.

Tekst: Life Content