Ovaj 20-minutni trening sagorijeva više kalorija od trčanja

Tabata je fantastičan odabir ako želite podići trening na novu razinu

by | 24 lipnja, 2022
Žena radi poskok u zraku

Nekoliko je istraživanja pokazalo da samo 20 minuta vježbanja može promijeniti naše gene nabolje – svojevrsno genetsko reprogramiranje koje može dovesti do povećane izdržljivosti i snage mišića.

Štoviše, postoji puno učinkovitih mogućnosti vježbanja koje vam pomažu da spržite kalorije i izgubite težinu u određenom vremenskom razdoblju i da dobijete kondiciju te se generalno osjećate bolje. Ključno je da budete fokusirani u vježbama i predani novim navikama koje odaberete kako bi čak i brzi trening izvukao velike rezultate. Više: Isprobajte tabata trening za početnike

Tu dolazi tabata, ili tabata protokol, popularan trening koji pomaže u poboljšanju aerobne kondicije u kratkome vremenu. Iako je isprva u trendu bilo odraditi trening u osam ili 10 minuta, u međuvremenu se ustanovilo da je to nepotrebno, i da je sasvim u redu produžiti na 20 minuta, a ponoviti protokol veći broj puta. Više: Četiri podcasta o fitnessu i zdravlju koji će vas ojačati

Na primjer, 20-minutni trening tabate mogao bi uključivati ​​niz različitih vježbi, poput skakanja užeta, čučnjeva i sklekova, koji se izvode visokim intenzitetom 20 sekundi, nakon čega slijedi stanka od 10 sekundi.

Ako imate samo 20-ak minuta, isprobajte ovaj trening niže u linku, no nemojte zaboraviti prvo se zagrijati! Više: Što znače glavobolje i slabost nakon vježbanja?

 

 

Foto: iStock/Getty Images