Sarah Jessica Parker odgovorila na komentare i kritike na račun svog izgleda i bora

by | 9 studenoga, 2021
sarah jessica parker

Sarah Jessica Parker trenutačno krasi naslovnicu Voguea za prosinac 2021. i u razgovoru se osvrnula na kritike i komentare kojima je gotovo svakodnevno izložena nakon objave novog serijala “Seks i grad” na društvenim mrežama. Zapravo, negativni komentari upućeni su na dob i fizički izgled svih glavnih glumica ove serije – Sarah Jessice Parker, Cynthije Nixon i Kristin Davis.

“Bilo je toliko mizoginih komentara na račun našeg izgleda koji nikad ne bi bili upućeni nekom muškarcu. Ne znam što bih uopće rekla tim ljudima. Sijeda kosa, sijeda kosa, sijeda kosa. Ima li ona sijedu kosu? Sjedim s Andyjem Cohenom koji ima puno sijede kose i nitko se ne pita zašto”, izjavila je Sarah Jessica Parker. – “Čini se kao da gotovo ne žele da budemo OK same sa sobom, bilo da smo odabrale prirodno starenje ili ne. Znam kako izgledam. Nemam izbora. Što da učinim u vezi s tim? Prestanem starjeti? Nestanem?”, nastavila je.

U razgovoru je sama priznala da se dosta teško nosi s komentarima koji se pojavljuju na društvenim mrežama jer upravo tamo “svatko ima nešto za reći”. Navodi da je neopravdano kritiziraju zbog previše bora ili zbog činjenice jer ih druge glumice nemaju.

Podsjetimo, uskoro stiže nastavak serije “Seks i grad” koji je naslovljen “And Just Like That“, a u njemu će glumiti Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis. Nažalost, glumice Kim Cattrall, koja je u originalnoj seriji utjelovila lik legendarne Samanthe Jones neće više biti, i to zbog svađe s ostalim glumicama, što su i mnogi fanovi dočekali s razočaranjem.

Radnja nove serije, koja će za početak imati deset polusatnih epizoda, prati ljubavne živote i prijateljstvo triju od nekadašnje četiri glavne junakinje u 50-im godinama života, što odgovara stvarnoj dobi glumica koje ih portretiraju.

View this post on Instagram