Četiri vještine koje su neizbježne u poslovnom svijetu

by | 13 ožujka, 2023
poslovne vještine

Kada tražite posao, neminovno je da za bilo koji od njih morate imati određena vještine, znanja, sposobnosti, iskustvo. A kada ste vlasnik, lider i sam svoj šef, ovo je nešto o čemu definitivno morate razmišljati.

Znanje je postalo nešto što se cijeni više nego ikad, a koje vještine uključiti u svoj životopis, znaju stručnjaci. Posebice se to odnosi na osobe koje obavljaju veće funkcije poput direktorskih te one na kojima su velike odgovornosti.

Postoje četiri ključne vještine koje biste uvijek trebali označiti kad se natječete za posao, a još više ako ga vodite i ispod sebe imate zaposlenike koji o vama ovise.

U postu objavljenom na LinkedIn Learningu, Reid Hoffman, osnivač LinkedIna, Arianna Huffington, osnivačica The Huffington Posta i Thrive Globala, Bill George, dugogodišnji izvršni direktor Medtronica i trenutačno profesor upravljanja na Harvard Business School, i Ryan Holmes, izvršni direktor HootSuite podijelili su svoja razmišljanja o izazovima s kojima će se suočiti lideri sutrašnjice i istaknuli su skup vještina koje će im trebati za uspjeh.

Pročitajte: Lea Androić napustila je uredski posao kako bi se bavila ilustracijom. Nakon izazovnog početka, postala je hit među ženama

Četiri važne vještine u poslovnom svijetu

Namjena ili svrha

“Jedna od najvažnijih vještina jest pronalaženje i održavanje osjećaja svrhe”, kaže Arianna Huffington. “Mnogi ljudi razmišljaju o svrsi kao o nečemu što je fiksno, ali svrha je zapravo vještina koja se može izgraditi i njegovati u cijeloj organizaciji.“ Posao u kojem ne vidite svrhu dugoročno vas neće ispuniti, a vi ćete biti nezadovoljni i potišteni, što sasvim sigurni vodi i do burnouta.

Spremnost na učenje

U svijetu koji napreduje neumoljivom brzinom, budući izvršni direktori trebaju se voditi jednom važnom stvari – promjenom. A kako bi reagirali na tu promjenu, ambiciozni poslovni lideri moraju biti voljni nastaviti učiti. Svijet poslovanja se mijenja i ne možete se osloniti samo na svoju prethodnu stručnost bez obzira na to koliko bila učinkovita. Stoga budite spremni na učenje novih stvari u svemu.

Biti aktivan na društvenim mrežama

Društveni mediji danas su neraskidivo povezani s našim profesionalnim životom, stoga ima smisla da je aktivna prisutnost na društvenim mrežama ključna vještina. Ovisno o tome čime se bavite, prema tome i birate svoju društvenu mrežu na kojoj ćete se obraćati potencijalnim i sadašnjim klijentima te svojoj ciljanoj publici. Zapamtite, na njima gradite zajednicu i pokazujete sebe kao stručnjaka u svom području, što je izuzetno važno.

Sposobnost osnaživanja zaposlenika

Današnji zaposlenici žele vlasništvo nad svojim ulogama, svrhu u svom poslu i prilike za učenje kako bi unaprijedili svoju karijeru – a ako se ta očekivanja ne ispune, počet će tražiti posao negdje drugdje. Arianna Huffington dodaje da su primjeri zdrave ravnoteže između poslovnog i privatnog života te dobrobiti jednako važni čimbenici koje treba uzeti u obzir.

Milenijci žele raditi samo za vođe koji su autentični: otvoreni, dijele, vjerni svojim vrijednostima, suosjećajni, predani jasnom osjećaju svrhe i, što je najvažnije, posjeduju hrabrost za donošenje hrabrih odluka.

Pročitajte: Povratak na posao nakon odmora: Kako biti ponovno produktivan?

Foto: JLco – Julia Amaral iStock/Getty Images Plus via Getty Images