![sienna miller što je na licu radila makeover facelift ljepota i zdravlje](https://www.ljepotaizdravlje.hr/wp-content/uploads/2025/01/sienna-miller-sto-je-na-licu-radila-makeover-facelift-ljepota-i-zdravlje-8828-350x250.jpg)
Sienna Miller još je jedan primjer “prirodnog” makeovera: Je li otišla na deep plane facelift?
U 2025. u fokusu će biti prirodni izgled, a pretjerano naglašene usne, zamrznuta čela i obrazi puni filera pasti će u zaborav. Sve to neki će uspje...
Kava sa sljezovim kolačićem
YSL je upravo lansirao Black Opium Eau de Parfum Glitter, lepršav, sladak i seksi zaokret kultnog mirisa Black Opium. Jedva čekamo isprobati ga!
Najprodavaniji parfem Yves Saint Laurenta, Black Opium ovog prosinca, taman na vrijeme za blagdane – stiže u svečanoj, glitter verziji koju će mnogi, vjerujemo, poželjeti pronaći ispod drvca. Nadamo se samo da neće biti prebrzo rasprodana.
Dok je klasični Black Opium (lansiran 2014.) poznat po prepoznatljivoj kombinaciji kave i cvijeća, miješajući jaku crnu kavu s vanilijom, pačulijem i bijelim cvijećem, dajući mirisu topao, odvažan i senzualan profil, Black Opium Glitter uvodi razigrani gurmanski štih s akordima sljeza i šećera, pojačavajući njegovu slatkoću i čineći ga svečanijim i ugodnijim.
Ova nova verzija Opiuma daje lepršavost i svježinu prepoznatljivom mirisu. Akord mošusa bijelog sljeza, kremasti akord tamne kave pomješan s apsolutom burbon vanilije i blistavim notama cvijeta naranče, ključne su note koje čine novi miris koji bi mogli prgrliti svi oni koji traže mladenački i veseli miris koji zadražava svoju izvornu dozu privlačnosti.
Mada naziv daje naslutiti, ovaj parfem ne sadrži niti raspršava šljokice. Black Opium Glitter jednostavno nudi novo gurmansko iskustvo u lepršavoj, cvjetnoj verziji koja ostavlja jednako dugačak i upečatljiv mirisni trag, koji budi novu ženstvenost koja nadilazi ovaj iskričavi miris.
Silueta kultne bočice je nepromijenjena. Blistava i neodoljiva, bočica Black Opiuma nosi novu couture srebrno-svjetlucavu “haljinu” kako bi proslavila glamur beskrajnih noći i simbolizirala osjećaj samopouzdanja i seksepilnosti.
Parfem će biti u prodaji u odabranim parfumerijama od 18.prosinca, a cijena se kretati od 90 eura.
Foto: PR
Magda Dežđek iskusna je novinarka i urednica s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima. Karijeru je započela kao studentica u Jutarnjem listu, a ubrzo se pridružila magazinu Sensa, gdje je od prvog do posljednjeg broja radila kao urednica, novinarka i stilistica. Tijekom godina surađivala je s brojnim tiskanim i online medijima, uključujući Extru, Lisu, Elle i Adivu. Posljednje dvije godine dio je tima Ljepote&Zdravlja, specijalizirajući se za teme o wellbeingu i ljepoti. Uz strast za istraživanjem beauty svijeta, posebno uživa pisati o svojim putovanjima, koja su njezin nepresušan izvor inspiracije.