U Baby Center stigle su Kit & Kin pelene – štite djetetovu kožu i okoliš

Pelene Kit & Kin su dermatološki potvrđene ekološke pelene.

by | 31 srpnja, 2023

Bebe su u pelenama stalno. Najčešće ih se rješavaju između druge i treće godine života, a roditelji im upravo u ovo ljetno vrijeme dopuštaju da goli puze, tapkaju ili jurcaju. Svako dijete, do otprilike 15 mjeseci, veliku i malu nuždu obavlja automatski, ne znajući  kada će je obaviti i potpuno nesvjesno da ju je već obavilo. Budući da su pelene napravljene tako da djeci ne smeta vlaga, pomaknula se granica pa je većina djece spremna na odvikavanje oko druge godine.

Jednokratne dječje pelene u prosjeku se mijenjaju oko šest puta dnevno, a kad se radi o novorođenčetu, čak i do osam puta. Jednokratne pelene sadrže plastiku koja se razgrađuje i do 500 godina, a ako roditelj prije bacanja pelene ne baci fekalije u WC, pelene se smatraju opasnim otpadom.

Pelene Kit & Kin – štite djetetovu kožu i okoliš

Novost u Baby Center ponudi su ekološke pelene Kit & Kin. Prirodna, superupijajuća jezgra pelene napravljena je od pretežno kukuruznog škroba i celuloze drva te sadrži značajno manje kemikalija od ostalih pelena za jednokratnu uporabu. Prirodni sastojci štite osjetljivu dječju kožu vašeg djeteta od dermatitisa i pelenskog osipa. U srži pelene je patentirana tehnologija kanala zahvaljujući kojoj se tekućina brzo upija i ravnomjerno raspoređuje po peleni, što djetetu daje osjećaj suhoće i udobnosti usprkos vlažnosti.

 

Pelene su izrađene tako da ne propuštaju vlagu, što bebu održava suhom do 12 sati, a pelena Kit & Kin se s pakiranjem gotovo u potpunosti razgradi u roku od tri do šest godina.

Sam brend su osnovali Emma Bunton, članica bivšeg benda Spice Girl, TV i radijska voditeljica te UNICEF-ova ambasadorica i Christopher Money, direktor razvoja proizvoda, pod geslom – da budu bolji za vašu bebu, vas i naš svijet.

Pelene i vlažne maramice ovog brenda pronađite u Baby Centeru.

I na kraju, pratite Baby Center, koji će svakodnevno na Instagram profilu informirati svoje pratitelje o korisnim sadržajima, kao i o tekućim aktivnostima.