Uklonite podbradak, vježbom

by | 9 svibnja, 2011

Da biste uklonili podbradak ne morate se podvrgnuti estetskoj operaciji. Dovoljno je povesti računa o prehrani i redovno vježbati. Evo i nekoliko trikova, pomoć kojih ćete podbradak učiniti manje vidljivim.

Stvaranje podbratka ima veze s godinama, genetikom, ali i viškom kilograma. Smanjite unos šećera i ugljikohidrata, jedite dosta svježeg voća, povrća i morskih plodova. Što se tiče vježbanja, ove vježbe možete raditi bilo gdje:

VJEŽBA 1: Stanite uspravno, glavu zabacite unazad lica okrenutog ka stropu. Napućite usne kao da pokušavate da poljubite plafon. Ostanite tako pet sekundi. Vježbu ponovite pet puta.

VJEŽBA 2: Širom otvorite usta i ostanite u tom položaju desetak sekundi. Za postizanje boljih rezultata, donju vilicu pokrećite naprijed-nazad, kao da želite nešto zagrabiti.

VJEŽBA 3: Možete je raditi i sjedeći i stojeći. Ispravite se što više možete, bradu podignite i lagano vrtite glavom od jednog do drugog ramena. Vježbu radite sporo i precizno. Ako primijetite da puni krugovi previše opterećuju vrat, onda radite polukružne pokrete. Vježbu napravite od tri do pet puta.


Postoje, također, i trikovi uz pomoć kojih ćete podbradak učiniti manje vidljivim, a u krajnjoj liniji i smanjiti ga na prihvatljivu mjeru:

* Mišići lica odgovorni za održavanje zategnute linije vilice su isti oni koje koristimo prilikom žvakanja žvake, što ovu aktivnost čini idealnim načinom vježbanja vilice čime ćete spriječiti nakupljanje suvišne masnoće ispod brade.

* Kao prilikom žvakanja, iste mišiće lica pokrećemo i smijanjem i pričanjem. Dakle, uposlite mišiće i smijte se što više.

* Nastanak podbratka spriječit ćete i uspravnim držanjem, lagano podignute brade. Preveliko opuštanje mišića vilice dovodi do opuštanja kože vrata i nakupljanja masnoća na kritičnom dijelu.

* Čak je i izbor frizure je veoma važan. Izbegavajte dužinu kose do brade, ali i dugu kosu, jer obje skreću pažnju na područje oko brade. Ako imate problem s podbratkom idealan izbor je kratka kosa.