Jesu li vaši omiljeni mirisi isključivo dizajnerski? Gledate li pomalo s prijezirom na povoljne parfeme high–street brendova? Možda ćete se sada predomisliti…
Pronaći fantastičan, a cjenovno povoljan parfem znači pronaći savršenu ravnotežu između cijene i kvalitete. S ponudom koja je i više no šarolika, danas je moguće pronaći miris koji gotovo da miriše kao skup, brendirani parfem.
Omiljeni nam modni i kozmetički high–street brendovi nude sjajan izbor citrusa, jasmina, vanilije ili gurmanskih mirisa bez potrebe za razbacivanjem. Bilo da tražite lagan i osvježavajuć miris za ljeto ili nešto “teži” i sofisticiraniji za nadolazeću jesensko-zimsku sezonu, vjerujemo da ćete u našem izboru pronaći nešto za sebe.
Ponekad nema potrebe da potrošite cijelo malo bogatstvo na svoj mirisni potpis. To dokazuju ovi mirisi beauty i fashion high-street brendova čije su cijene iznimno povoljne (od 15 do 40 eura), a mirišu poput luksuznih dizajnerskih alternativa.
British Rose Eau de Toilette, 21 €, The Body Shop
Ako ste ljubiteljica mirisa ruže, onda biste apsolutno trebale isprobate ovaj miris iz The Body Shopa. Ovo nikako nije miris za bake, ovo je moderan cvjetni miris koji traje cijeli dan. Njegova formula je veganska, a 87 posto sastojaka prirodnog podrijetla.
Energetically New York Eau de Parfum, 23 €, Zara
Sama Jo Malone (koja je u međuvremenu postala osnivačica Jo Loves fragrances) kreirala je ovaj miris za Zaru. Krase ga note sandalovine koje mirišu i luksuzno i osvježavajuće, zbog čega pomalo nalikuje Le Laboovomkultnom Santalu 33.
Sea Salt & Neroli Eau De Toilette, 15 €, Marks and Spencer
Ovo je najprodavaniji miris ovog britanskog modnog brenda, a jasno nam je i zašto. Miriši luksuzno (na neroli, mandarinu i sol) unatoč svojoj povoljnoj cijeni – i jedan je od najboljih ljetnih parfema koji za ovaj novac možete kupiti.
Karma Eau de Parfum, 35 €, Lush
Tražite li povoljan jesensko-zimski parfem kojim ćete se izdvojiti iz gomile, Karma mora biti na vrhu vaše liste. Zahvaljujući notama pačulija, djeluje profinjeno i sofisticirano, a u isti mah intrigantno, pa se nemojte čuditi ako će vas na ulici zaustavljati i pitati koji miris koristite.
Here and now Eau de Toilette, 25 €, s.Oliver
Ovo je najnoviji miris omiljenog nam modnog brenda. Riječ je o nježnom, ženstvenom mirisu cvjetno-voćnog potpisa. Ono što mu daje snagu i izražajnost jest kremasta nota vanilije zbog koje je dospio na ovaj popis.
Comoro Ylang Eau de Parfum, 25 €, H&M
Tvorac ovog mirisa je Olivier Pescheux, isti “nos“ koji je kreirao mirise za Dior i Montblanc. Ovo je istodobno i voćni i začinski i mošusni miris; u njemu se fantastično isprepliću note mandarine, ylang ylanga i mahune tonke. Ako nas pitate, neodoljiv spoj voća i cvijeća.
Brazilian Crush Cheirosa ’62 Bum Bum Hair & Body Fragrance Mist, 35 €, Sol de Janeiro
Ovaj sprej za kosu i tijelo postat će vaš omiljeni izbor ako volite tople, slatke note vanilije i slane karamele. Provjerite zašto bez njega ne mogu zamisliti ljeto brojne holivudske zvijezde koje ne prestaju promovirati Brazilian Bum Bumkremu za tijelo istog neodoljivog mirisa.
Eilish Eau de Parfum, 34 €, Billie Eilish
Billie Eilish željela je da njezin debitantski miris miriše poput toplog zagrljaja – i postigla je upravo to. Vanilija, začini i kakao zaokružuju ovaj gurmanski okus koji ćete željeti koristiti iz dana u dan, sve dok ne ispraznite njezinu predivnu skulpturalnu bočicu.
Rouge Seduction Eau de Parfum, 28 €, Women’s Secret
Crvena bočica poručuje da je ovaj zavodljivi miris namijenjen za ženu s karakterom koja zna što želi. U njegovim cvjetno-voćnim notama izdvajaju se crni ribizl i kruška, luksuzni božur i jasmin, a sve zaokružuju ukusne i profinjene arome karamele, vanilije i pačulija.
Cloud Eau de Parfum, 39 €, Ariana Grande
Cloud nije postao viralan bez razloga. Ljudi svih godišta i poreznih razreda hvale ga na TikToku kao “ultimativni parfem od vanilije” . U njegovim cvjetno-voćnim notama možete osjetiti krušku, kokos, praline i vaniliju umotanu u topli kašmir i mošus.
Magda Dežđek je freelance novinarka i urednica s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima. Karijeru je započela kao studentica u Jutarnjem listu, a ubrzo se pridružila magazinu Sensa, gdje je od prvog do posljednjeg broja radila kao urednica, novinarka i stilistica. Tijekom godina surađivala je s brojnim tiskanim i online medijima, uključujući Extru, Lisu, Elle i Adivu. Posljednje dvije godine dio je tima Ljepote&Zdravlja, specijalizirajući se za teme o wellbeingu i ljepoti. Uz strast za istraživanjem beauty svijeta, posebno uživa pisati o svojim putovanjima, koja su njezin nepresušan izvor inspiracije.