Otkrivena nova dijeta

by | 8 lipnja, 2012

 Za razliku od loših dijeta koje imaju kontra efekt na duži period, najbrža dijeta podrazumeva balansiranje hranljivih materija u odgovarajućoj proporciji i održava broj kalorija na standardnom nivou.

PRIJE DORUČKA

Započnite dan čašom tople vode sa limunovim sokom. Limunada će očistiti tijelo i pomoći u razgradnji masti.

Popijte bar tri čaše vode tijekom sat vremena da oslobodite tijelo otrova rano ujutru.

 

DORUČAK

Nikad ne preskačite doručak. Treba se sastojati od jednog kuhanog jaja ili kajgane. A možete pojesti i pahuljice s mlijekom. Uzmite bananu za doručak ili voćno jelo koje sadrži jabuke, avokado ili dinju.

 

RUČAK

Za ručak biste trebali pojesti malu porciju hrane sa što više proteina. Na primjer, kuhanu piletinu, pečenu ribu s tanjurom sviježe salate od povrća.

 

VEČERA

Večera bi trebala biti što je moguće laganija, sa nekim vegeterijanskim jelom. Spremite juhu tako što ćete skuhati repu, kupus, brokule, rajčicu i luk.

Možete i peći povrće u rerni ili ga pržiti na minimalnoj količini maslinovog ulja.

 

IZMEĐU OBROKA

Ako budete gladni između obroka, možete popiti sok od sviježe ocijeđenog soka, kikiriki, integralni keks ili kokice. Izbijegavajte upakirane sokove, gazirana pića i slatku hranu.

Ukupan broj kalorija ne smije prijeći 1500 na dvenom nivou.