Mutne fotke i “behind the scenes”: ovo su novi trendovi kad su fotografije s vjenčanja u pitanju
Bliži vam se "veliki dan" i želite da vaše fotografije s vjenčanja budu jako stylish i u trendu? Zaboravite na namještene i ukočene fotografije koj...
Sloboda izražavanja misli i emocija, sloboda u odijevanju, sloboda govora, izbora, kretanja, sloboda od straha. Nesputanost, spontanost, ekspresija, otvorenost prema drugima, zajedništvo i praćenje svog puta i ambicije. Ove misli utjelovljuju poruku ilustratorice Mateje Kovač, koja potpisuje ilustraciju ispod, a koja stiže kao protuodgovor nasilju nad ženama, odnosno svemu onome što ljubav i zajednica muškarca i žene nisu.
Mateja Kovač je poznato i cijenjeno ime na domaćoj kreativnoj sceni, a njezini umjetnički interesi i talent sežu sve do djetinjstva. Mateja je akademska slikarica koja je odrastala u obitelji umjetnika, a negdje na putu se odlučila za formu ilustracije, u kojoj danas briljira i radi za klijente diljem svijeta. Poznata je po svom nježnom stilu i raznovrsnosti motiva, pa se tako i pridružila kampanji. Matejina, kao i ilustracije Maje Tomljanović i Lare Žigić koje smo vam predstavili u ovoj našoj u našoj kampanji, dio su i dobrotvorne aukcije za donaciju Udruzi Brod i skloništu za žene žrtve nasilja.
Avon se prvi put počeo baviti nasiljem nad ženama 2004. godine. Tada ga se široko doživljavalo kao tabu temu. Danas se krajolik mijenja, ali tema je i dalje neugodna. Brojke pokazuju da nasilje i dalje prevladava:
Samo 60 % žena vjeruje da će se prijave seksualnog nasilja shvatiti ozbiljno s pravne strane i policijske podrške.
Globalno istraživanje pokazuje da se jedna od pet žena ne osjeća sigurno u svojoj okolini.
Samo 59 % vjeruje da će pravni sistem tretirati psihološko nasilje kao zločin.
Svaka druga žena naznačila je da je ona, ili netko joj blizak, bila žrtva nasilja.
Nasilno ponašanje je duboko ukorijenjeno i normalizirano u mnogim obiteljima i zajednicama. Unatoč visokoj vidljivosti #MeToo pokreta na globalnom nivou, svakodnevno se dokazuje da još uvijek nismo dovoljno sigurni da o tome otvoreno razgovaramo, da prozovemo nasilje i njegove aktere, da konkretno djelujemo u svojoj zajednici.
Zato smo svi u Ljepoti&zdravlju izrazito ponosni na ovu suradnju s globalnom kompanijom Avon koja se zalaže biti i ostati #beautyFORtheworld kompanija. Naša #SpeakOut kampanja otvorila je razgovor o problemu nasilja, a koje je eskaliralo u trenutku borbe protiv virusa i prisilne karantene te rezultiralo potrebom za #IsolatedNotAlone pristupom. Željeli smo ženama u teškom trenutku pokazati da smo uz njih i ponuditi konkretnu pomoć, poput Avonove donacije od 1 milijun dolara. Svojim medijskim glasom želimo pomoći ne samo u u presudnom trenutku, nego uvijek biti sredstvo koje pomaže da glas dođe do svake žene žrtve nasilja, ali i njihovih susjeda, prijatelja, rodbine.
Promjena počinje sa svakim od nas. Samo svi zajedno možemo pomoći, svi zajedno trebamo progovarati protiv nasilja i pomagati. Ti si snaga koja pokreće promjenu.