Nova interaktivna tehnologija dokazala je koliko su Hrvati aktivni

by | 31 srpnja, 2021

Istraživanja pokazuju da je više od 40 posto Hrvata aktivno, odnosno bavi se sportom. Od toga njih 12 posto trenira tri do četiri puta tjedno, dok devet posto to čini pet puta tjedno ili češće. Očekivano, u toj skupini kao najaktivnije se izdvajaju osobe u dobi od 15 do 30 godina. Kad je riječ o spolu, fizička aktivnost podjednako je zastupljena kod muškaraca i žena.

S obzirom na to da nas se nerijetko spominje u kontekstu strastvenih zaljubljenika u sport i aktivan lifestyle, Borotalco je odlučio provjeriti je li to zaista tako. U tome im je pomogla inovativna Go2Digital tehnologija koja prepoznaje sportsku vježbu i ljudski pokret te po prvi put u Hrvatskoj omogućuje takav oblik interakcije s ekranom.

Naime, u svrhu malog “istraživanja”, Borotalco, MediaCom i Go2Digital u suradnji s Polleo Sportom kreirali su prvu sportsku, pokretom upravljanu, interaktivnu kampanju za mjerenje čučnjeva. Cilj je bio na većem broj odabranih urbanih lokacija potaknuti prolaznike da budu aktivni. U okviru kampanje Activeiraj se uz Borotalco Active omogućeno je prolaznicima da izmjere koliko čučnjeva mogu napraviti u 30 sekundi. Osim što su testirali svoju formu, svaki sudionik je nagrađen Borotalco Active dezodoransom i kuponom s popustom u Polleo Sport poslovnicama.

Jedinstvena i inovativna kampanja trajala je 14 dana, a marljivi sudionici napravili su više od 30.000 čučnjeva. Ova impresivna brojka definitivno je potvrdila i opravdala titulu sportske nacije!

Borotalco Active dezodorans: nezaobilazan dodatak u sportskoj torbi

Dezodorans Active zahvaljujući inovativnoj tehnologiji Odor-Converter™ sadrži mikrokapsule koje uslijed znojenja i kretanja oslobađaju dodatan miris za osjećaj dugotrajne svježine. Učinkovitost najnovijeg proizvoda u Borotalco asortimanu testirana je u različitim oblicima fizičkog napora, a dostupan je u tri očaravajuća mirisa: Citrus & Lime, Sea Salts i Mandarin & Neroli. Svoj Borotalco Active možete pronaći u Polleo Sportu te svim drogerijama i većim trgovačkim lancima.

Foto: PR