Nicola Coughlan, zvijezda serije “Bridgerton”, poslala poruku svima koji komentiraju njezin izgled

by | 1 veljače, 2022
Nicola Coughlan

Zvijezda serije “Bridgerton”, Nicola Coughlan, poznata po ulozi Penelope Featherington, javno je progovorila o kritikama koje stalno dobiva na račun svog izgleda i tijela. Iako se i prije osvrtala na komentare na društvenim mrežama na račun svoje težine, sada je otvoreno svima poslala svoju poruku i što misli o tome.

Na svom službenom Instagram profilu glumica je objavila selfie, a uz njega napisala znakovitu poruku: “Pozdrav! Samo jedna stvar – ako imate mišljenje o mom tijelu, molim vas nemojte ga podijeliti sa mnom. Većina ljudi su dragi i ne žele biti uvredljivi, ali ja sam stvarna osoba i jako je teško primiti na sebe težinu tisuća mišljenja o tome kako izgledaš, mišljenja koja su ti izravno poslana svakoga dana. Ako imate mišljenje o meni to je ok, razumijem na TV-u sam i ljudi će uvijek nešto misliti i reći, ali preklinjem vas, nemojte mi to slati direktno.”

Uz seriju “Bridgerton”, slavu je stekla u hit TV emisiji Derry Girls te time razvila globalnu bazu obožavatelja koja nastavlja rasti. Međutim, ista ta slava podvrgnula je irsku glumicu neželjenim komentarima o njezinom izgledu te je tako sada javno poručila što misli o tome. Nicola je također onemogućila daljnje komentare na svoje objave na Instagramu i Twitteru kako bi spriječila daljnje čavrljanje i komentare. Upravo to je potez koji su poduzele mnoge slavne osobe, ukljućujući i Britney Spears.

Podržavamo svaki istup javnih osoba kad je riječ o ovom problemu, a zlonamjerni komentari ponekad doista mogu napraviti više štete nego koristi i nisu od pomoći nikome!

View this post on Instagram