Gastro blogerica Nastasja Chiara Petrić oduševila novom ponudom pregača i platnenih vrećica

U suradnji s brendom lupré, jednim od najistaknutijih proizvođača radne odjeće u HORECA svijetu

by | 11 travnja, 2022
chiarin tanjuric

Poznata hrvatska kuharica te gastro blogerica Nastasja Chiara Petrić, koja stoji iza brenda Chiarin tanjurić, ponovno oduševljava svojim kreacijama. U suradnji s brendom lupré, jednim od najistaknutijih proizvođača radne odjeće u HORECA svijetu, predstavlja novu liniju pregača koja će zasigurno oduševiti sve zaljubljenike u kuhanje, ali i one koji vole modu, udobnost i prije svega funkcionalnost. Nova linija nosi naziv RAINBOW jer uz dosadašnje monokromatske boje, crnu i sivu, unosi dašak proljeća sa žutim (SUNNY), svijetloljubičastim (LILY), tamnoljubičastim (LELOO) te tirkiznim (TIFFANY) modelima.

Cijela linija pregača Chiarin tanjurić sastoji se od modela koji dolaze u tri različite veličine (2-4 god., 4-10 god., za odrasle). Ručno su sašivene od 100 % hrvatskog materijala koji se zbog svoje kvalitete koristi i za izradu profesionalnih kuharskih pregača.

 

 

“Suradnja s brendom lupré došla je kao rezultat našeg višegodišnjeg poznanstva i želje da kreiramo pregače koje svojom kvalitetom zauzimaju bitno mjesto u svačijoj kuhinji. Svaka pregača ima za mene posebno značenje. U prvoj su se liniji tako mogle pronaći pregače pod nazivom CHIARA, GAIA i REIA nazvane po mojim kćerima, KAI jer jako volim to muško ime. Zatim su tu DALIS, HARRY i i u novoj liniji LEELOO jer sam velika obožavateljica Salvadora Dalíja, Harryja Pottera i poznatog lika iz filma “Peti element”. Za modele SUNNY, LILY i TIFFANY inspiracija su boje koje one predstavljaju”, izjavila je Nastasja Chiara Petrić.

Osim pregača, kreativni dvojac u svojoj ponudi od sada nudi i platnene vrećice u dvije boje sa zanimljivim dizajnom koji je oslikala Nastasjina kći Gaia. Ove razigrane vrećice spoj su svega što brend Chiarin tanjurić predstavlja, a to je zabavno kuhanje raznovrsne i šarene hrane za cijelu obitelj s naglaskom na sezonalnost i svježinu.

Izvor i foto: PR