Jednostavni načini za iskoristiti orahe u vašoj kuhinji

by | 29 listopada, 2020

Dodavanje oraha u obroke jedan je od odličnih načina da iskoristite sve njihove beneficije.

Iako možda nisu hvaljeni kao bademi, pinjoli ili indijski oraščići, orasima ne nedostaje bogatih nutrijenata. Prije svega, odličan su izvor omega-3 masne kiseline, sadrže protein, vlakna i magnezij. A ovisno o tome u kakvom su stanju, mogu dodati gorkasti ili slatkasti okus vašem jelu. Hrskavi izvana, meki iznutra, izvrstan su dodatak brojnim jelima, a za neke od njih izdvajamo recepte.

Napravite „ogrtač“ za ribu
Orasi produbljuju okus ribe. Budući da je riba toliko brzo gotova, svi njeni okusi nemaju dovoljno vremena da se razviju, a stvaranje dodatnog „ogrtača“ od oraha i krušnih mrvica može joj dati dodatan okus i teksturu.

Pesto od oraha
Umjesto indijskih oraščića, upotrijebite orahe za izradu pesta. Pire od rikole i peršina s orasima, češnjakom, sirom, maslinovim uljem, soli i paprom savršen je dodatak uz pastu ili na brusketima.

Stavite ih u nadjev za pizzu
Pokušajte staviti pečenu tikvu, kozji sir, orahe i limunovu koricu na tijesto za pizzu ili domaće izrađenu lepinju. Ako ipak želite svoj recept s orasima zadržati jednostavnim, stavite na tijesto kremasti sir kao što je brie, posipajte komadiće oraha i dodajte začine.

Kombinirajte ih sa žitaricama
Osim što ih možete nasjeckati u lisnate salate, zašto ih ne bi stavili i u glavno jelo? U zdjelicu s quinoom, dodajte 1/3 šalice sjeckanih oraha, sok od pola limuna, 2/3 šalice feta sira, grožđe i sol za dodatni okus.

Kombinirajte ih sa začinima uz užinu
Za zdravu užinu koja vam može poslužiti i kao izvrsna grickalica uz film trebat će vam: orasi, korijandar, kajenski papar ili chili, crvena paprika, sol, parmezan, maslinovo ulje. Tako pomiješano pecite 5-6 minuta i posipajte po pečenom povrću ili grickajte samo. Ako vam je preljuto, zamijenite papar ili chili s ružmarinom.

Foto: Unsplash