Evo zašto Jennifer Aniston nećemo vidjeti na dodjeli nagrada Emmy

Glumica je poprilično vokalna oko važnosti borbe protiv koronavirusa

by | 15 rujna, 2021

Iako se u proljeće 2021. dogodilo ono što su mnogi mislili da je nemoguće: nakon bezbrojnih glasina tijekom godina, došlo je do stvarnog okupljanja članova serije “Prijatelji”, i toliko je oduševilo publiku i kritiku da je Reunion nominiran za četiri nagrade Emmy.

No, ako će specijalna epizoda odnijeti nagradu kući, Jennifer sigurno neće biti tamo i primiti kipić u ruke. Tijekom gostovanja 13. rujna u emisiji Jimmy Kimmel Live, Aniston je objasnila da preskače Emmyje jer i dalje vrlo ozbiljno shvaća COVID-19 prijetnju iako je cijepljena.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

“Ne, neću ići “, rekla je Aniston kad ju je Kimmel upitao hoće li doći. “Velik je korak za mene da uopće budem danas ovdje. Radim korak po korak.” Kao što je Aniston objasnila Kimmelu, u posljednjih godinu i pol dana zadržala je svoj mjehurić vrlo malim, zadržavajući ga na poslu, kod kuće i kod nekoliko prijatelja pa bi prisustvovanje dodjeli nagrada trenutno bilo malo izvan njezine zone udobnosti.

Ima smisla da oklijeva s odlaskom na Emmy – Aniston je otvoreno govorila o tome koliko joj je važno ostati oprezna u borbi protiv pandemije. U nedavnom intervjuu za InStyle čak je priznala da je iz svog života isključila neke osobe koje su se odbile cijepiti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

“Osjećam da je vaša moralna i profesionalna obveza informirati jer nismo svi u mogućnosti svakodnevno se testirati”, rekla je. “Lukavo je reći da svatko ima pravo na svoje mišljenje – ali mnoga mišljenja ne osjete ništa drugo osim straha ili propagande.”

Na kraju dana, dodjele nagrada Emmy odvijaju se svake godine, i nema sumnje da će u budućnosti imati puno prilika ponovno doći.

Omiljena glumica nedavno je pokrenula i svoj beauty brend Lolavie, a prvi proizvod je, očekivano, za kosu, i to za uspješno raščešljavanje. Upravo je taj novitet došla promovirati u popularnom live showu, a iako nije istog trena rasprodan kao primjerice Rihannin parfem, prve reakcije su i više nego pozitivne.

 

Foto: Gareth Catermole/Getty Images Entertainment via Getty Images