Doručkujte i mršavite

by | 17 listopada, 2012

 Sigurno već znate da je doručak najvažniji obrok tijekom dana. Osim toga, doručak je i ključ zdravlja! Bez obzira na to koliko ste zaposleni, važno je da svom tijelu date energiju, stoga ne preskačite ovaj obrok.

Ukoliko se ujutro ne možete razbuditi – doručkujte! Naime, doručkom dopunjujete nivo glukoze, a upravo je glukoza izvor energije. Osim toga, doručak pospješuje i gubitak kilograma.

Nakon 12 sati sna, tijekom kojih je tijelo postilo, ujutro ste skoro u prvoj fazi izgladnjivanja. Preskačući doručak, vaše tijelo ostaje u tom stadiju. S druge strane, ukoliko doručkujete, time ubrzavate metabolizami i prekidate tu fazu.

Ako nastojite se riješite viška kilograma, posljednja stvar koju želite učiniti jest da ostanete bez doručka jer zdrav doručak potiče otapanje masnih stanica. Stoga, uključite u vaš doručak namirnice bogate željezom, vitaminima i vlaknima. Osnovni vitamini i minerali mogu se nadomjestiti samo kroz hranu.

Doručak sprječava glad tijekom dana, te na taj način možete izbjeći visokokaloričnu hranu na poslu. Ukoliko ga preskočite, lakše ćete doći u iskušenje da konzumirate grickalice i pijete kavu iz automata.

Od čega se sastoji kvalitetan doručak?
Zdrav i kvalitetan doručak treba sadržavati raznovrsnu hranu. Najbolje bi bilo da na tanjuru imate kompleksne ugljikohidrate, proteine ​​i vlakna.

Proteini se nalaze u jajima, grahu i soji, dok vlakna i ugljikohidrate možete naći u pahuljicama i voću. Primjerice, dobar doručak izgledao ovako: kuhano jaje, naranča i pahuljice s obranim mlijekom.
 

Bez obzira što odaberete, doručak će vašem tijelu i mozgu dati potrebnu energiju koja vam je potrebna tijekom dana. Budite dobri prema sebi i ne preskačite doručak jer ćete se sigurno osjećati bolje tijekom dana!