Devet čuvara mladolikosti: držite bore na sigurnoj udaljenosti

by | 20 prosinca, 2011

1. Zeleni čaj

Osim što je odličan način za detoksikaciju organizma, zeleni čaj može usporiti nastanak bora i podočnjaka. Sadrži flavonoide, koji su odlični antioksidansi i imaju antikancerogena svojstva. Uz to je i prirodni antibiotik koji jača imunitet.

2. Iskreni smijeh

Smijeh smanjuje razinu hormona stresa, kortizola, a povećava razinu hormona sreće kao što je endorfin. Bez stresa nema ni "zabrinutih" bora, budući da se raspoloženja i unutarnja stanja vrlo jasno očituju na licu.

3. Voćne maske

 Napravite masku za lice s voćem po izboru. Papaja je vrlo dobra jer sadrži papain koji na suhu kožu djeluje poput pilinga jer uklanja mrtve stanice. Također smanjuje nakupljanje melanina. Za masku odaberite nešto zeleniju papaju. Polovinu papaje zgnječite i dodajte kašičicu meda. Dobro izmiješajte. Nanesite na čisto lice, držite pola sata i isperite mlakom vodom. Možete je nanositi dva puta tjedno. Ova maska sprječava bore, obnavlja i zateže kožu. 

4. Bobice

Bobice, kao što su maline i trešnje sadrže antocijan, vodotopljivi pigment koji štiti kožu od starenja. Iako je svježe voće, najbolji izbor, u vrijeme kada im nije sezona, odličan izvor za kožu je i konzervirano voće. Antocijan također poboljšava vid i krvnu cirkulaciju.

5. Voda

Voda pomaže u probavi, apsorpciji, transportu hranjivih tvari i uklanjanju toksina iz tijela. Ona pročišćava tijelo i povećava elastičnost kože.

6. Agrumi

Naranča, limun i grejp bogati su izoflavona, inače najmoćnijim fitoestrogenom, biljnim spojem koji djeluje poput estrogena. Izoflavon smanjuje valunge kod žena u menopauzi i povećava mineralnu gustoću kostiju. Agrumi također daju koži svježinu i sjaj djelujući kao zaštita protiv sunca.

7. Uvijek u pokretu

Naporan rad mišića može pomoći tijelu da dulje ostanete mladoliko, tvrde stručnjaci. Zato se ne bojte čišćenja, nošenja vrećica ili miješanja tijesta jer sitni poslovi jačaju i kosti i mišiće.

8. Prehrana bogata kalcijem

S menopauzom dolazi i nedostatak seksualnog nagona i debljanje pa zato prehranu treba obogatiti namirnicama koje sadrže puno kalcija. To su sir, jogurt, banane i mlijeko. Osim toga pomaže i sjeme lana te soja jer sadrže fitoestrogen.

9. Šetnja

 Šetnja je najbolji lijek protiv starenja, tvrde stručnjaci. Šetnja ojačava živčani sustav, koji s godinama slabi. Poboljšava i cirkulaciju i čisti tijelo od limfne tekućine, ali i jača imunitet. Također, pomaže i u odgađanju fizičkih znakova starenja kao što je bol u zglobovima. Pijte puno vode i zelenog čaja, jedite naranče i maline, njegujte lice najboljim voćnim maskama i ponekad prošećite jer će to očuvati kožu zategnutom i zdravom.