Make-up brendovi essence i Catrice pripremli su pravi Pearl Hunt spektakl na Ohridu – trodnevni beauty event koji je okupio novinare i influencere iz cijele regije, uključujući i tim Ljepote&Zdravlja, i pretvorio ga u najzabavniju potragu za ljepotom do sada, upotpunjen najnovijim trendovima u beauty svijetu.
Već pri samom dolasku znali smo da nas čeka nešto posebno – u sobama su nas dočekali goodie bags, mali saveznici u pustolovini koja je bila pred nama. Osim vodootporne maskare koja je prkosila kiši i valovima, rumenila koje je darovalo svjež izgled i cijele palete proizvoda koji su uljepšavali svaki trenutak, tu je bila i posebno osmišljena beauty mapa. Ona nas je vodila kroz izazove, otkrivala nam put do skrivenih bisera i dodala avanturi poseban šarm.
Prvi dio eventa bio je u znaku make-up brenda essence i essence gusara! Gosti su postali pravi mornari i gusari, bacili se u hunt za zabavom i sudjelovali u izazovima koji su donijeli puno smijeha i zajedništva.
Jesu li biseri pronađeni? Reći ćemo samo da je borba bila napeta sve do samog kraja. Ohridsko jezero postalo je kulisa za najveseliju plovidbu – pinky brod, DJ i dobro raspoloženje. Pogledi s broda, ručak na splavu i energija ekipe donijeli su pravi lifestyle trenutak u kojem je essence još jednom dokazao da njegova strategija MAKE BEAUTY FUN na ovom eventu zaživi u punom sjaju. A na brodu, uz glazbu i zabavu, ta poruka pretvorila se u MAKE BEAUTY LOUD! – glasnu, veselu i nezaboravnu essence avanturu.
Nakon gusarskih avantura, došao je red na pravi biser, make-up brend Catrice. Potraga je završena. Gala večera bila je glamurozna, uz otkrivanje “najvećeg bisera” – centralne dekoracije lokacije koja simbolizira sofisticiranost i bezvremenski šarm brenda.
Poseban highlight večeri bile su biserne ogrlice, dar obitelji koja je čuvala tajnu stvaranja ohridskog bisera. Ovaj trenutak dodatno je naglasio Catrice strategiju i snažan slogan OWN YOUR MAGIC – jer prava čarolija ljepote leži u autentičnosti i samopouzdanju.
Atmosferu su dodatno obogatili nastup Nacionalnog ansambla Tanec, čija kolekcija od 3000 autentičnih kostima izuzetne vrijednosti i ljepote svaki njihov nastup pretvara u poseban audio-vizualni doživljaj, te nezaboravan glas Tamare Todevske, koja je rasplesane pirate i mornare povela u noć.
Na eventu su bili izloženi najnoviji proizvodi brendova essence i Catrice, koji donose trendove za sezonu jesen/zima, uz neizostavne bestselere koje beauty zajednica već obožava.
Uživali smo u isprobavanju noviteta, toplih tekstura i modernih varijanti make-upa koje odgovaraju svakom stilu – od hrabrih lookova do sofisticirane elegancije. To je bio trenutak u kojem se hunt za zabavom spojio s otkrivanjem pravih bisera beauty svijeta.
Ljepota ne staje na make-upu – essence i Catrice ovim su eventom poslali i snažnu poruku odgovornosti. Brendovi su donirali sredstva za očuvanje endemske ohridske pastrve, čime su pokazali da su Pearl Hunt i biser Ohrida ne samo simbol glamura nego i brige za prirodu i zajednicu.
Pearl Hunt pokazao je sve čari Ohrida – od plovidbe i gusarskih izazova do gala večere pod svjetlima bisera. Brend essence donio je razigranu hunt atmosferu, dok je Catrice dao završni touch – pravi biser večeri. Rezultat? Event koji ćemo pamtiti kao najbolji trodnevni beauty spektakl do sada – spoj tradicije, modernog lifestylea, make-up magije i održivosti!
Foto: PR



































