Zendaya je promijenila boju kose: medeno plava savršeno joj pristaje
Zendaya ne prestaje oduševljavati svojim beauty izborima pa je sada tako mnoge razoružala svojom novom bojom kose. Glumica je za premijeru filma “C...
Svi mi imamo neke naše više manje stalne skincare rutine u koje vjerujemo i kojima se uvijek vraćamo.
Naravno, uvijek tu bude proizvoda koji se nađu na isprobavanju jer znatiželja je često jača od nas samih, a ona se najčešće vrti oko proizvoda o kojima se najviše priča. Svako toliko u medijima i na društvenim mrežama nastane neki novi sveti gral skincarea koji redom preporučuju žene s besprijekornom kožom i jamče njegovu učinkovitost. Instinktivno ga kupujemo jer – ipak proizvod obećava, a tko ne želi imati sjajnu, zdravu kožu koja izgleda kao da nema pora? Zapravo, olakšavajuće bi bilo da na svakoj stranici s koje naručujemo proizvode, postoji rubrika najprodavanijih, da vidimo što ljudi najviše vole kako bi i sami mogli razmotriti treba li nam i taj proizvod (uvijek treba, čak i onda kad ne treba).
Srećom, kako bi doskočili našem problemu, a sigurno i pojačali prodaju brendovima koji se već naveliko prodaju, stručnjaci s money.co.uk napravili su Beauty indeks 2021. kako bi saznali koji se to proizvodi u prvih mjesec dana ove godine najviše traže i kupuju. Istraživanje se provelo na temelju nekoliko najdražih nam beauty webshopova (Boots, Cult beauty, Beauty bay) i pretraživanja na Googleu, i ne čudi da je većina tih proizvoda zapravo jako povoljna, s obzirom na trenutnu ekonomsku situaciju u svijetu. No bez obzira na takvu situaciju, još uvijek se želimo osjećati posebno i nagraditi se, čak i ako je riječ mini skincare proizvodu za kojim smo izgubili glavu. Upravo zato, beauty industrija uvijek će biti na vrhu, a naši najdraži proizvodi sve će se više stiskati na listi prioriteta kako njihova prezentacija raste.
U nastavku vam donosimo listu najtraženijih proizvoda u 2021. godini, od kojih smo sigurni da ste probali barem jedan, a ako i niste – krajnje je vrijeme da nađete svoj novi favorit.
Foto: Unsplash, PR