6 hit boja u koje ćete se poželjeti uvući ovog ljeta
Ako je koje godišnje doba posebno po bojama, onda je to svakako ljeto. Koje će to boje biti popularne ove sezone?Činjenica je da modni svijet d...
Nekoć davno, u malom kraljevstvu postojala je princeza koja je sanjala o životu u bajci, o udaji za princa i sretnom životu. Ali život, nažalost, nije bajka, a to je princeza na kraju i shvatila. Umjesto da čeka princa da dođe i spasi je, preuzela je kontrolu nad svojom sudbinom.
Slično tome, dizajner Zoran Mrvoš svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već je stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama koje se odupiru nasilju.
Inspirirana pričama hrabrosti, nova Mrvoševa kolekcija spoj je minimalističkog dizajna i snažnih poruka. Igra se njegovom omiljenom crnom bojom, gdje miješajući teksture i nijanse crne, stvara razigranost. Kampanja koju potpisuje fotograf Marko Grubišić snimljena je kao crno-bijela kako bi se još više naglasio dojam moći.
Svaka haljina nosi priču o ženi koja neustrašivo stoji protiv nasilja, a istovremeno odiše ženstvenošću i odlučnošću. Prikazuju to i protagonistice Mrvoševe nove kampanje, u kojoj one nisu profesionalni modeli, već istinske heroine, svaka u svom području rada. One su javne osobe – Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić, čija se imena vežu uz aktivizam i borbu za prava žena.
Ova kolekcija prvi je dio priče koju nam Mrvoš priča. Uskoro slijedi njezin drugi dio, a od čije će prodaje dio prihoda ići za jednu od sigurnih ženskih kuća koje pružaju podršku žrtvama nasilja, čime odjeća postaje instrument promjene i podrške.
Kako je proteklo snimanje ove snažne modne kampanje, pogledajte na Instagram profilu Zorana Mrvoša.
Foto: Marko Grubišić
Šminka: Sanja Agić
Kosa: Ivan Pervan za Primevision salon