Kako napredovati i uspjeti na poslu ako ste introvert?
Napredovanje i uspjeh na poslu mogu biti izazovni za introverte, ali nije nemoguće. Kako točno uspjeti na poslu ako ste introvert? Biti introver...
Uspjeh na poslu je ono što svi, barem na neki način, sanjamo… a put o njega može biti jednostavan ili kompliciran, sve ovisi o tome kako se postavite.
Ključ uspjeha leži u dobrim kolegijalnim odnosima na radnom mjestu. Uvažavanje i suradnja kako nadređenih, tako i kolega, predstavlja važan oslonac u karijeri svake osobe.
Nikada nemojte vrijeđati kolege i nemojte se svađati! Uvijek će se naći neki kolega koji će se naljutiti zbog nekog razloga i to je jednostavno neizbježno, ali zbog mobbinga ili bullyinga možete završiti na sudu. I zato uvijek izbjegavajte svađe na poslu.
Nemojte se nikome ulizvati! Budite usredotočeni na komunikaciju s nadređenima i ako vi volite neke suprotne stvari od svog šefa, nemojte zbog toga mijenjati mišljenje samo kako biste mu se svidjeli. Ulizica se nikada nikome ne sviđa, a i njegovati prijateljski odnos sa šefom isto tako nije dobar. Najbolje je da pronađete distancu i jednostavno da se pristojno ophodite prema nadređenom što će vam otvoriti mnoga vrata.
Nemojte odgovarati svome nadređenome s NE ili Da jer ako vam povjeri neki zadatak, nije dobro da čuje da je, primjerice, taj zadatak ne moguće ispuniti. Na taj način šefu pokazujete svoje loše strane i pomislit će da ste nesposobni.
IZVOR: METRO-PORTAL.RTL.HR