ŽELITE LI MLADOLIK I DUG ŽIVOT? Evo kojih bi se savjeta trebalo pridržavati!

by | 26 kolovoza, 2016
FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES
FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

Dugovječnost i mladolik izgled nećete postići pijući čudotvorni eliksir mladosti, jer koliko je poznato, za sada još uvijek nije otkriven, ali razne bolesti krvožilnog sustava, dijabetesa i tumora ubrzavaju proces starenja i uzrok su prerane smrtnosti, pa ako se želite boriti protiv starosti, najbolje je započeti s prevencijom i aktivnim životom.

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

Neaktivnost i gubitak mišićne mase ubrzavaju proces starenja. Smanjenje mišićne mase i kvalitete mišića prvi je signal starenja. Eliksir mladosti možda ne postoji, ali  tjelovježba i zdrava mišićna masa su za sada najbliže tome. Proces starenja možete usporiti tako da se krećete dovoljno i sustavno održavate sve mišiće tijela aktivnima.

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

Druga stvar koja se sve češće spominje je oralna higijena. Na četkicu za zube smo se već naviknuli, ali mnogi još uvijek ne koriste svakodnevno vodice za ispiranje usta i zubni konac. Zubni konac uklanja bakterije koje uzrokuju paradentozu i karijes. Ove bakterije ne uzrokuju probleme samo u usnoj šupljini. One mogu ući u krvotok, uzrokovati upalu, te na taj način povećati rizike od srčanožilnih bolesti, vodećih uzročnika prerane smrtnosti.

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

Prehrana u duginim bojama treći je savjet koji se preporučuje za mladolikost. Što se raznolikije hranite, to će vaše tijelo biti opskrbljenije potrebnim nutrijentima. Postoji teorija prema kojoj je ljudski DNK, kada se udvostruči, zaštićen od oštećenja telomerima. Telomeri su nukleoproteinske strukture na završecima kromosoma, bitne za stabilnost genoma. Kako starimo, telomeri počinju pucati, te jednom kada su potpuno potrgani, kromosomi i DNK više nišu zaštićeni i stanice odumiru, što vodi do smrti. Upale i oksidacija stanica ubrzavaju proces pucanja telomera, pa je zbog toga hrana bogata protuupalnim sastojcima poput, primjerice, češnjaka, borovnice, ljute paprike, trešanja, ribljeg ulja, zelenog povrća i orašastih plodova vaš saveznik u borbi protiv starenja.

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES

IZVOR: covermagazin.com