Zašto u svim božićnim filmovima ljubav čeka u mjestašcima, i ima li nade za nas u gradu?
Rijetko što može zamijeniti osjećaj koji obožavatelje romantičnih božićnih filmova prožima dok gledaju Hallmarkove i Netflixove uratke u kojima je ...
Do Maldiva, Pariza, Barcelone i oko cijelog svijeta za samo 499 eura - kad god poželite. Je li ovo predobro da bi bilo istinito?
U svijetu putovanja ovih dana svi govore o novoj ponudi poznate niskobudžetne aviokompanije Wizz Air koja je predstavila novu, uistinu nevjerojatnu ponudu. Riječ je o karti od 499 eura koju su mogli kupiti oni koji su se predbilježili u njihov klub, a koja omogućuje letove “do mile volje” od rujna 2024. godine pa punih godinu dana. Godišnja karta Wizz Air tu je kako bi omogućila putnicima da lete “spontanije, češće i posjete obitelj, prijatelje i nove lokacije na još bolji način”, govore glasnogovornici te poznate niskobudžetne aviokompanije čiji su avioni prepoznatljivi po ružičastoj boji.
S obzirom na to da Wizz Air avioni lete u 53 zemlje diljem svijeta, ovo zvuči kao fantastična ponuda. Ili?
View this post on Instagram
Premda ova karta zvuči uistinu izvrsno, pogotovo za one koji često posjećuju obitelj, a rade u inozemstvu, ili one koji jednostavno vole puovati, mnogi su se prisjetili da uz niskobudžetne letove stižu i razne zavrzlame poput plaćanja prtljage, ograničenog izbora sjedala, mjesta za noge i čestih kašnjenja. Ako ste navikli na ovakve letove i važnija vam je destinacija na koju ćete stići po super cijeni – ovo je i dalje izvrsna ponuda.
Ipak, postoji “caka”, a ta je da ova ponuda vrijedi “samo” za 10 000 prvih prijavljenih te da je već rasprodana na većini tržišta.
Prijavljeni putnici mogu bukirati letove samo tri dana unaprijed, a svaki let ipak moraju platiti uz naknadu od 10 eura.
Kad nadodate plaćanje za rezervaciju mjesta i prtljagu, let ipak nije besplatan. Uz, vaš plan putovanja morat će biti poprilično fleksibilan jer se mogu kupiti karte samo za jedan smjer, ne i povratne.
Neki kažu kako je ironično da aviokopanija koja se predstavlja kao jedna od “najzelenijih u Europi” nudi neograničenu godišnju kartu svojim putnicima.
Bez obzira na sve, ovu kampanju poznata europska tvrtka mogla bi nazvati uspješnom jer uz nju na njihovoj službenoj stranici stoji natpis – rasprodano.
FOTO: Getty Images