LIFESTYLE Putovanja

“All you can fly” karta za letove oko svijeta, kad god poželite? Ova europska aviokompanija to nudi za 499 eura

by Dina Plevnik

21.08.2024.
godišnja karta wizz air glavna
godišnja karta wizz air glavna

U svijetu putovanja ovih dana svi govore o novoj ponudi poznate niskobudžetne aviokompanije Wizz Air koja je predstavila novu, uistinu nevjerojatnu ponudu. Riječ je o karti od 499 eura koju su mogli kupiti oni koji su se predbilježili u njihov klub, a koja omogućuje letove “do mile volje” od rujna 2024. godine pa punih godinu dana. Godišnja karta Wizz Air tu je kako bi omogućila putnicima da lete “spontanije, češće i posjete obitelj, prijatelje i nove lokacije na još bolji način”, govore glasnogovornici te poznate niskobudžetne aviokompanije čiji su avioni prepoznatljivi po ružičastoj boji.

S obzirom na to da Wizz Air avioni lete u 53 zemlje diljem svijeta, ovo zvuči kao fantastična ponuda. Ili?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kelly (@kellyannestone)

Godišnja karta za letove Wizz Air – u čemu je “caka”

Premda ova karta zvuči uistinu izvrsno, pogotovo za one koji često posjećuju obitelj, a rade u inozemstvu, ili one koji jednostavno vole puovati, mnogi su se prisjetili da uz niskobudžetne letove stižu i razne zavrzlame poput plaćanja prtljage, ograničenog izbora sjedala, mjesta za noge i čestih kašnjenja. Ako ste navikli na ovakve letove i važnija vam je destinacija na koju ćete stići po super cijeni – ovo je i dalje izvrsna ponuda.

Čitajte: Duplići za putovanja: alternativne destinacije poznatih, ali skupih turističkih odredišta

Ipak, postoji “caka”, a ta je da ova ponuda vrijedi “samo” za 10 000 prvih prijavljenih te da je već rasprodana na većini tržišta.

Prijavljeni putnici mogu bukirati letove samo tri dana unaprijed, a svaki let ipak moraju platiti uz naknadu od 10 eura.

Kad nadodate plaćanje za rezervaciju mjesta i prtljagu, let ipak nije besplatan. Uz, vaš plan putovanja morat će biti poprilično fleksibilan jer se mogu kupiti karte samo za jedan smjer, ne i povratne.

Neki kažu kako je ironično da aviokopanija koja se predstavlja kao jedna od “najzelenijih u Europi” nudi neograničenu godišnju kartu svojim putnicima.

Bez obzira na sve, ovu kampanju poznata europska tvrtka mogla bi nazvati uspješnom jer uz nju na njihovoj službenoj stranici stoji natpis – rasprodano.

 

FOTO: Getty Images