Influencerica čijoj se frizuri svi divimo napokon je lansirala liniju za stiliziranje kose
Ako ste, poput nas, godinama žudjeli za zanosnim loknama Matilde Djerf, imate sreće. Sada smo svi korak bliže njezinoj kosi jer je švedska poduze...
Nedavno je na tržište stigao i prvi hrvatski parfem ujedno jedinstven i premijeran i u svijetu, za poslovne žene i poduzetnice – naziva Abeceda ljepote.
Ovaj dugoočekivani i željeni parfem dizajnirala je – poduzetnica – Draženka Pleško, koja dulje od dva desetljeća posluje na realnom tržištu i to upravo u segmentu ljepote, zdravlja, wellnessa i kozmetike.
Parfem Abeceda ljepote predstavlja puno više od dodatka odjeći koju nosimo, već zaokružuje cijeli styling poslovne žene ili poduzetnice, dajući osobnu notu opisa osobe koja ga koristi. U prvom redu snage, ambicije, samopouzdanja i ženske nepokolebljivosti te ustrajnosti.
Parfem Abeceda ljepote predstavlja svjež, moćan i senzualan izričaj za osjetila, intoniran notama najboljih svjetskih parfema – lista i pupoljka ribizle (gornja nota), bijele frezije, ruže, vanilije, pačulija, Ambroxana, drvenim notama, te ostavlja dojam kao umnožak nekoliko parfema, što mu daje kvalitetu i bogatstvo mirisa.
Uz brojna poznata lica hrvatske glazbene, glumačke i manekenske scene u parfemu Abeceda ljepote uživaju brojne poznate domaće i poslovne žene i poduzetnice. Kreatorica parfema ima i najnoviji poduzetnički projekt – škole za izradu parfema kroz koju svatko može napraviti vlastiti miris ili za osobne potrebe ili pak prodaju.
Foto: PR