U Hrvatsku je stigao niche kozmetički brend PATYKA koji postavlja nove standarde u njezi kože

Brine se i za ljude i za prirodu

by | 23 ožujka, 2023

Brunch druženjem u organizaciji tvrtke BRIOVITA hrvatskoj publici beauty entuzijasta, novinara i stručnjaka iz svijeta farmacije predstavljen je PATYKA brend koji postavlja nove standarde u njezi kože, ali i po pitanju brige za okoliš. Naime, svi PATYKA proizvodi su certificirani kao organski od strane ECOCERT-a – neovisne organizacije koja je priznata u cijelom svijetu. Stoga ne čudi velika zainteresiranost za ovaj francuski brend, a Hrvatska se može pohvaliti mapiranjem na karti Europe da je upravo BRIOVITA posredovanjem među prvima, osim Francuske gdje je PATYKA dostupna.

Na početku je sve okupljene pozdravio direktor tvrtke BRIOVITA Karlo Kamenski, a potom je nazočnima kroz vrlo zanimljivu i edukativnu prezentaciju cjelokupni brend PATYKA predstavio međunarodni direktor brenda, Tomas Lesage.

PATYKA je pariška kuća organske kozmetike čije podrijetlo datira iz 1920-ih. Sâm naziv PATYKA potječe od starogrčke riječi APOTEKE, što ovaj brend doista čini neizostavnim u asortimanu specijaliziranih poslovnica, a u Hrvatskoj se nalaze baš na selektiranim prodajnim mjestima jer ovako visoko kvalitetan brend to zaslužuje. Inače, PATYKA, rođena u Parizu i sa sjedištem u francuskoj prijestolnici (dakle, prava Parižanka rekli bismo), nudi isključivo proizvode proizvedene 100 % u Francuskoj.

Od svog osnutka, PATYKA donosi inovacije te izvrsnost u područjima biotehnologije, i njezine primjene u dermokozmetici, a kao rezultat dugogodišnjeg istraživanja, proizvodi brenda PATYKA odlikuju se s četiri misli vodilje, koje su ujedno i stupovi njihovih vrijednosti: učinkovitost proizvoda, etična proizvodnja, izvrsnost u formulama te bogato iskustvo za sva osjetila.

PATYKA se ponosi svojom misijom stvaranja organskih proizvoda koji su učinkovitiji od konvencionalnih kozmetičkih proizvoda koristeći certificirane organske sastojke i način proizvodnje. Formule razvijaju sami, koje zbog opsežnog istraživanja odlikuju ugodnim teksturama i jedinstvenim mirisnim notama te čine organsku kozmetiku još privlačnijim izborom. Njihova je misija stvoriti proizvode koji su nježni prema vašoj koži, ali i prema našem okolišu. Kako bi proizvodi brenda PATYKA bili certificirani od strane već spomenutog ECOCERT-a, svaki proizvod mora zadovoljiti specifične kriterije i stroge standarde. PATYKA je 2002. godine postala jedan od prvih kozmetičkih brendova na svijetu koji je certificiran kao organski s oznakom COSMOS od strane ECOCERT-a.

Godine 2021. PATYKA je dobila certifikat uglednog AFNOR Certifikacijskog tijela za svoju posvećenost društveno odgovornom poslovanju. Ovo mjerilo društveno odgovornog poslovanja predstavlja njihovu predanost inovacijama i brigu prema okolišu.

PATYKA je, kao niche kozmetički brend, upravo trebao Hrvatskoj jer se time cijela jedna filozofija kozmetologije približila našoj publici, razbijajući brojne mitove o nemogućnosti stvaranja proizvoda koji su djelotvorni za kožu, a istovremeno sinergijski s prirodom. Nadohvat ruke, kroz odabrana prodajna mjesta u Hrvatskoj, PATYKA donosi luksuz za kožu i ljubav za prirodu! Osvojit će vas svojim divnim prozračnim teksturama, ali i pakiranjem, kod kojeg se pazilo do svakog detalja. Tako ćete zasigurno primijetiti i origami sustav kutijica u koje su proizvodi pakirani da bi se smanjio svaki mogući plastični otpad, kao i refilni sustav za kreme u staklenim posudama…

PATYKA je novost na hrvatskom tržištu kao brend, ali vjerujemo da će donijeti visokopromišljene standarde koje će usvojiti i svi drugi kad je u pitanju briga kako za kožu tako i za okoliš!

Foto: PR

Tagovi: