Svjetski uspjeh hrvatskog brenda: 300 sudionika na prvom američkom HIGHLANDERU

by | 3 listopada, 2022
HIGHLANDER

Bijeg od gradske vreve ponekad se čini kao nemoguća misija zbog svakodnevnih obveza, ali i modernog načina života, koji sa sobom donosi stres. Među svim državama svijeta, u SAD-u je najveći dnevni porast broja osoba zahvaćenih ovim najčešćim uzrokom većina bolesti. Budući da je Amerika najjače tržište u svijetu kojemu je prijeko potrebno fokusiranje na zdrav život, lansiranje na isto predstavlja prekretnicu poslovanja i najveću pobjedu brenda HIGHLANDER, ali i iznimno značajnu reklamu Hrvatskoj u cijelom svijetu. Planinarska avantura koja za cilj ima spojiti čovjeka i netaknutu prirodu, proširila se u 15 zemalja diljem svijeta, a po prvi se puta uspješno održala i na stazama Big Bear Lakea u južnoj Kaliforniji.

Od 27. rujna do 2. listopada netaknuti dijelovi Nacionalne šume San Bernardino postali su središte događanja na kojem je sudjelovalo više od 260 sudionika iz različitih država. Sudionici su uživali u petodnevnoj (HIGHLANDER 60 milja), trodnevnoj (HIGHLANDER 30 milja) i vikend-avanturi (HIGHLANDER 15 milja) te pronašli mir i spokoj u bogatom krajoliku obojenom jesenskim bojama. Osim toga, doživjeli su ljepote planina, dolina, kanjona i jezera te iskusili neponovljivo iskustvo spavanja pod milijardama zvijezda u divljem srcu planine.

HIGHLANDER

Osim pomicanja vlastitih granica na dijelovima staza koji zahtijevaju atletsku spremnost, sudionici su pronašli “pravog” sebe na brojnim kontrolnim točkama. Na svakoj od njih mogli su osjetiti pravu festivalsku atmosferu događaja pridruživši se edukativnim predavanjima, satovima joge, izložbi fotografija s HIGHLANDER događaja diljem svijeta ili jednostavno sjedeći pod zvjezdanim nebom slušajući živu glazbu. Uz razne aktivnosti, na odmorištima su se nudile i ukusno pripremljene Talinette domaćeg brenda Podravka, koja je svojim izvozom u Ameriku još jedan od velikih uspjeha za Hrvatsku i koje su oduševile Amerikance.

Posebno oduševljenje bili su četveronožni ljubimci koji su se pridružili svojim vlasnicima, ali i najmlađi sudionik, sedmomjesečna beba koja je prisustvovala zajedno s brend ambasadoricom Chelsey Evans i svojom bakom. Najstariji sudionik bio je 65-godišnjakinja koja se odvažno upustila u petodnevnu avanturu i propješačila stazu od 60 milja. Veliki i značajan planinarski događaj nisu propustili ni Joe De Sena, osnivač i izvršni direktor Spartana, vodećeg svjetskog brenda za sportove izdržljivosti; Renee Pea, generalna konzulica Republike Hrvatske u Los Angelesu; Rick Herrick, gradonačelnik Big Bear Lakea, kao i brojni predstavnici sponzora i američkih tvrtka koji su došli podržati prvo američko izdanje HIGHLANDERA.

HIGHLANDER

”Uspješan izlazak na američko tržište kao najveće svjetsko tržište outdoor-a velika je prekretnica brenda i ostvarenje želja omogućeno dugotrajnim i ustrajnim radom našeg tima. Neizmjeran je osjećaj gledati sudionike kako uživaju u predivnoj prirodi Big Bear Lakea te biti dijelom njihove fizičke promjene uzrokovane željom da prijeđu vlastite granice i postanu prvi Američki HIGHLANDER-i”, rekao je Jurica Barać, HIGHLANDER CEO ”Ovo je samo prvi korak na američkom tlu , a velike ćemo vijesti o daljnjem širenju HIGHLANDER planinarske globalne serije događaja u Americi podijeliti uskoro.”

Iduća HIGHLANDER avantura održat će se 28. listopada na domaćem terenu, točnije na popularnoj zagrebačkoj gori Medvednica. Ako tražite savršen vikend-bijeg od gradskog asfalta i buke, ovo je idealna prilika da se pridružite HIGHLANDERIMA i doživite prirodu na potpuno drugačiji način. Više informacija, kao i link za prijavu nalaze se na https://highlanderadventure.com/medvednica/hr.

HIGHLANDER

Foto: Predrag Vučković