S.O.S. KORACI ZA PROLJETNO BUĐENJE KOŽE

by | 7 ožujka, 2011
Kada se s prvim zracima sunca konačno oslobodimo zimske, slojevite garderobe, tragovi zime na koži postaju očigledni. A budući da je proljeće tu već neko vrijeme, krajnji je trenutak za “veliko spremanje“! Predstavljamo vam najbolje metode koje će vam pomoći da vratite koži izgubljenu energiju.
 
 
Četkom do bolje cirkulacije
Svakodnevno trljanje kože mekom četkom izuzetno je važno za održavanje pravilne
cirkulacije krvi, kao i čistoće i sjaja kože. Limfni sustav, preko kojeg se tkiva oslobađaju toksina, ne funkcionira podjednako efikasno kao krvotok, zbog čega se štetne tvari mogu lako akumulirati – naročito između stanica masnoće na kukovima, butinama i na stražnjici. U određenom trenutku, ove naslage će potisnuti masne stanice nagore, što izaziva njihovo probijanje kroz potpornu fibroznu
mrežu kože i dovodi do stvaranja celulita. Dakle, da biste stimulirali proces limfne
drenaže i osigurali prodor dovoljno kisika u kožu (radi njenog zdravog sjaja), započnite dan četkanjem suhe kože od stopala prema gornjem dijelu tijela – ka srcu i limfnim čvorovima ispod pazuha.
 
Savjet + Vodite računa da četka bude dovoljno meka (obične četke za kupanje omekšaju tek nakon kvašenja), jer oštre dlake mogu iziritirati kožu
 
 
Hidroterapija
Nakon ovoga, obavezno priredite sebi toplu kupku. To je svojevrsna hidroterapija – idealan kućni spa tretman koji će vas opustiti. Ipak, vodite računa o izboru kupki, jer
one koje sadrže alkohol i mnogo sapuna isušuju kožu (suha koža i zatezanje je pouzdani znak da ne koristite odgovarajući preparat). Ostanite dovoljno dugo u vodi da biste se opustili i da bi koža upila sve korisne sastojke.
LJ&Z PRIJEDLOG: Planet Spa opuštajuće ulja i kupka s tajlandskim lotosom Avon.
 
 
 
 
Piling za regeneraciju
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nekada se energični piling smatrao najboljim rješenjem za mnoge probleme, od suhe kože do dispigmentacije. No, budući da starenjem koža postaje tanja, budite pažljivi da energičnim trljanjem ne biste uklonili previše slojeva. Idealno bi bilo da dva puta tjedno napravite blagi piling – tih dana nemojte započinjati jutarnji ritual suhim
četkanjem tijela. A za postizanje optimalnih rezultata, stručnjaci preporučuju naizmjenično izvođenje “mehaničkog” pilinga (preparati s krupnijim, abrazivnijim česticama ili četke) i primjenu preparata s aktivnim tvarima (voćni enzimi i hidroksilne kiseline). Na kraju, većina stručnjaka savjetuje da se piling napravi na kraju tuširanja (kupanja) jer je tada lakše ukloniti sloj izumrlih ćelija kože.
LJ&Z PRIJEDLOG: Aloa Vera peeling gel za tuširanje Afrodita i Talasso-Scrub Revitalizing Exfoliating Salts Collistar 
 
Dubinska hidratacija
Nakon suhog četkanja ili pilinga, koža bolje upija hidratantne sastojke preparata za tijelo. No, u slučaju da se koža isušila u nekoliko slojeva, krema može prodrijeti samo u prvi ili u drugi. Ulja za tijelo, koja su rjeđe konzistencije i sadrže sitnije čestice aktivnih sastojaka, hidratiziraju u dubljim slojevima, zbog čega ovaj efekat duže traje. Utrljajte ga odmah nakon tuširanja, dok je tijelo još toplo i opušteno.
LJ&Z PRIJEDLOG: Skin So Soft dvofazno ulje za tijelo Avon 
 
Losion za kraj
Utrljavanje losiona na sloj ulja omogućava zadržavanje vlage u dubljim slojevima kože. Koristite losione koji sadrže kompleksne lipide (kao što su trigliceridi) i humektante (kao što su glicerin, hijaluronska kiselina i natrijum PCA). Sve ove tvari su prirodno prisutne u epidermi i imaju ulogu hidratantnih faktora. Osim toga, važni su i antioksidansi, jer uništavaju slobodne radikale koji uzrokuju prerano starenje kože. Utrljajte kremu/losion masažnim pokretima – to će stimulirati cirkulaciju u površinskom sloju i osvježiti izgled kože.
LJ&Z PRIJEDLOG: Body Lotion with Green Tea Extract Oriflame i
Q10 Firming Body Lotion Nivea
 
 
 Foto: Sipa, Shutterstock, PR