
10 najboljih krema za ruke koje će spasiti vašu kožu ove zime
Ako mislite da se tijekom zime možete izvući bez korištenja krema za ruke, razmislite ponovno. Kad je hladnoća najjača, ruke će vas praktički molit...
Spaja modernu tehnologiju i dermatologiju
Domaćem tržištu predstavio se inovativni ukrajinski brend Skinity koji nudi personalizirano Beauty Tech rješenje za njegu kože lica. Spajajući modernu tehnologiju i dermatologiju, Skinity osigurava kombinaciju sastojaka za svaki tip kože zahvaljujući algoritmu koji u obzir uzima tip kože i način života te izračunava komponente i koncentracije prilagođene svakoj osobi.
Brend je pokrenula Anna Korzun, mlada 24-godišnja poduzetnica iz Ukrajine, koja je nakon ruske invazije utočište pronašla u Hrvatskoj. Anna se školovala na Sveučilištu Boston, a diplomirala je na INSEAD Business School u Francuskoj.
“Do ideje za personaliziranu kozmetiku došla sam iz potrebe da prije svega svojoj koži osiguram odgovarajuću njegu. Ne postoji univerzalni recept za sve, a svakako ne za njegu lica jer je koža svake osobe jedinstvena. Zato smo stvorili prilagođeno rješenje koje nam omogućuje razumijevanje svačije kože i odgovarajuću kombinaciju svih sastojaka koji su joj potrebni da bude zdrava i nahranjena. Prije nekoliko godina u suradnji s ukrajinskom dermatologinjom Alinom Jarmoljuk krenula sam u kombiniranje sastojaka koji će riješiti moje probleme, a onda smo došli do 26 različitih proizvoda koji pokrivaju njegu svih tipova kože od suhe, masne kože, akni i drugog”, istaknula je Anna i dodala kako je potrebno manje od deset minuta da bi se ispunio test o njezi kože, a rezultati pokazuju koji tip njege osoba treba kroz personalizirane sastojke i individualnu formulu.
Osim u Hrvatskoj, brend je prisutan i u Ukrajini, proizvode isporučuju i u Poljsku, a uskoro kreću s lokalizacijom i prodajom na tržištima Srbije te Bosne i Hercegovine.
“Proizvodni pogon u potpunosti smo preselili u Hrvatsku. Svi naši proizvodi su prirodni i sigurni te izrađeni od 90 % organskih sastojaka. U proizvodnji koristimo samo certificirane sastojke i ne testiramo proizvode na životinjama. Ekološka načela poštujemo u svim fazama: od proizvodnje robe do pakiranja, a imamo i sve potrebne certifikate za tržište Europske unije”, pojašnjava Anna.
U Hrvatskoj su započeli i suradnju s poznatim dermatologom i venerologom Bornom Pavičićem, koji je istaknuo kako je Skinity brend koji nudi set proizvoda za kompletnu njegu lica, a pozitivni rezultati vidljivi su već nakon nekoliko tjedana korištenja.
Skinity i dalje surađuje s velikim brojem ukrajinskih suradnika, a 10 % prihoda od svakog prodanog proizvoda šalju u Ukrajinu za pomoć izbjeglicama. Više možete saznati na web-stranici skinity.me.
Foto: PR