15 čarobnih haljina stižu iz nove Mango Capsule kolekcije
Ako tražite haljinu za svečanu prigodu, zavirite u novu Mango Capsule kolekciju - vjerujte nam, nećete pogriješiti! Ova ekskluzivna kolekcija pr...
Iako još nema niti punih deset godina, Romeo Beckham, srednji sin Davida i Victorie Beckham dobio je svoju prvu modnu kampanju. I to ni manje ni više nego odmah za sinonim britanske mode – brand Burberry Prorsum.
Iako su u istoj kampanji angažirani i Cara Delevingne, Edie Campbell i Charlie France, svjetski mediji ne pišu o nikome drugome nego o malom Romeu. Navodno ga je za ovu kampanju odabrao sam kreativni direktor Burberrya, Christopher Bailey.
Na snimanju je Romeo sve oduševio. Baš poput svog oca, Romeo je bio odjeven u odijelo s košuljom i kravatom, te sjajne crne cipele. Klasičan bež Burberry baloner i kišobran prepoznatljivog Burberry uzorka zokružili su priču.
Možda bi neki htjeli vidjeti Romea kako ide tatinim stopma, no čini se kako je desetogodišnjak ipak mamin dečko. Kampanju je snimio Mario Testino.