Pravila ogovaranja kolega na poslu

by | 17 veljače, 2013

Ogovaranje ljudi s kojima radite je ružna navika. No, ako imate neodoljivu potrebu za tim, budite oprezni da vas ne uhvate na djelu.

Kakve god imali primjedbe na rad i ponašanje kolega, one lako nađu put do vašeg nadređenog. Osim toga, ti „komplimenti“ na račun određenih kolega, osim što vam mogu nabaciti titulu “zlice”, mogu i ometati ispunjavanje radnih obveza.

Nova studija, objavljena u Časopisu za socijalnu psihologiju, donosi novu perspektivu ogovaranja. Naime, rezultati su pokazali da tračevi mogu motivirati zaposlene da prate grupne radne norme – na primjer, da se više trude na poslu. Ogovaranje može biti upozorenje ljenijim kolegama da se konačno pokrenu.

No, to ne znači da trebate svakodnevno sudjelovati u tračanju s kolegama s posla i uživati ogovarajući druge zaposlene, niti u potpunosti izbjegavati interna ogovaranja, jer ćete tako shvatiti kakvo ponašanje u vašem radnomokruženju nije prihvatljivo. A to bi vam moglo pomoći da postanete još bolji u svom poslu.

Tekst: Life Content
izvor: ljepota.ba