9 tehnika pomoću kojih se stresa možete riješiti za samo jednu minutu

by | 28 svibnja, 2020

Uz stalni protok vijesti i nesigurnost, kako unutar kuće tako i izvan nje, roditelji će prilično lako osjetiti teret velikog stresa. Sada više nego ikad, odvojite minutu za sebe da biste se odmaknuli od njega, kako piše RedTri.

Pomoću jednog od ovih devet načina riješit ćete se stresa u jednoj minuti.

1. Disanje

Kad počnete osjećati da hormoni stresa preplavljuju vaše tijelo, zaustavite to što radite i nekoliko puta duboko udahnite. To će vašem tijelu poslati poruku da to nije bitno i počet ćete se smirivati. Za maksimalnu učinkovitost, redovito vježbajte ove tehnike.

Svaki put kad udišete, udahnite zrak ravno u trbuh.

2. Pranje ruku ili kupka

Osim što je važnije nego ikad prije, ono je i odličan način za ublažavanje stresa. Kupke su odlične za smirivanje djece, a zvuk i osjet tekuće vode preko vaše ruke mogu ublažiti stres.

Savjet: Također vam može pomoći prskanje hladne vode po licu, što će usporiti vaše otkucaje srca.

3. Zagrljaj

Ako osjećate da ćete eksplodirati zagrlite svog partnera ili čak svog psa. Prema stručnjacima, zagrljajem na najmanje 15 sekundi pokreće se oslobađanje oksitocina (poznatog kao “ljubavni lijek”) u vašem mozgu, zbog čega se osjećate mirnije, sretnije i povezano.

4. Vrištite u jastuk

Umjesto da vičete na nekoga, što će samo vama, njima i svima drugima izgledati loše, pođite do spavaće sobe, stavite lice na najbliži jastuk i vičite što glasnije. Ovo je sjajan način oslobađanja od napetosti i nitko vas neće čuti.

5. Pritisnite svoje točke pritiska

Akupresura je oblik tradicionalne kineske medicine namijenjen promicanju ozdravljenja i opuštanja. Naša su tijela prekrivena točkama pritiska, a neka od njih povezana su s olakšanjem stresa. Kada se stimuliraju ove točke pritiska, to pokreće mozak na oslobađanje endorfina, povećava cirkulaciju krvi i oslobađa napetost mišića.

To je nešto što lako možete učiniti sami. Postoji jedan između obrva i drugi na mesnatom području između palca i kažiprsta. Sve što trebate učiniti je čvrsto pritisnuti ili masirati područje nekoliko sekundi kako biste smanjili stres. Ovo je dobro kad ste zaglavili u prometu ili sjedite za svojim stolom.

6. Plešite kao da vas nitko ne gleda

I slušanje glazbe i ples odlični su načini za uklanjanje stresa. Zaustavite ono što vas muči, stavite omiljene glazbu i plešite ili skačite.

7. Izađite na zrak

Lako rješenje za osjećaj manje stresnog i preopterećenog dana je izlazak vani. Zatvorite vrata za sobom, udahnite malo svježeg zraka, pogledajte nebo i sve oko sebe. Ako ima cvijeća, pomirišite ga i slušajte zvukove poput cvrkuta ptica. Izlazak vani i fokusiranja na vaša osjetila brzo će odvratiti vaš um i pomoći vam da se osjećate opuštenije.

8. Jedite čokoladu

Unatoč onome što mislite, jedenje čokolade nije u potpunosti loše. Kad vam je povišena razina stresa, jedenje komadića tamne čokolade može vam pomoći. Konzumiranje tamne čokolade s najmanje 70 % kakaa može smanjiti stres, kao i poboljšati pamćenje, imunitet i raspoloženje. Jedini je izazov ne pojesti je cijelu!

9. Joga

Joga je poznata po tome što čini čuda za smirivanje uma i tijela. Pomaže vam da usporite, razbistrite um i usredotočite se na jednu stvar, pa ćete se uskoro osjećati opuštenije. Doista lagana, ali učinkovita poza koja je sjajna za smanjenje stresa i anksioznosti je Child’s Pose.

IZVOR: 24SATA.HR

Foto: Unsplash