
Domaći brend shuz.MINI ima preslatku odjeću za mališane
Moda nije samo stvar odabira već i oslobađanja. Ona bi trebala biti način da se osjeti svijet bez prepreka, kao što ga djeca osjećaju – potpuno, is...
Već nekoliko sezona unazad američki dizajner Marc Jacobs unajmljuje veliki broj poznatih osoba za svoje kampanje, koje svojom osobnošću zaokružuju cjelokupnu priču o kolekciji.
I dok smo u kampanji za proljeće 2016. mogli vidjeti Bette Midler, Adrianu Limu, Joan Smalls i Lanu Wachowsku, Jacobs je za dosta mračniju jesensku kampanju izabrao kontroverzne zvijezde, Courtney Love i Marilyn Mansona, uz koje se u kampanji pojavljuju i pjevačica Missy Elliot, Kembra Pfahler, St. Vincent i model Cara Delevingne.
Ovom kampanjom Jacobs je htio ispitati pojam normalnog i potaknuti pomicanje granica u društvu. Fotograf David Sims je u skladu s inspiracijom cijeloj kampanji dao pomalo tamni, teatralni ton, dok je za styling zadužena britanska stilistica Katie Grand.