Ova kolekcija torba s domaćim potpisom priziva proljeće
Proljeće nam je pokucalo na vrata, a s njim i brojne nove modne kolekcije koje pozivaju na svjež pristup ovosezonskom odijevanju. Jedna od takvih v...
Već nekoliko sezona unazad američki dizajner Marc Jacobs unajmljuje veliki broj poznatih osoba za svoje kampanje, koje svojom osobnošću zaokružuju cjelokupnu priču o kolekciji.
I dok smo u kampanji za proljeće 2016. mogli vidjeti Bette Midler, Adrianu Limu, Joan Smalls i Lanu Wachowsku, Jacobs je za dosta mračniju jesensku kampanju izabrao kontroverzne zvijezde, Courtney Love i Marilyn Mansona, uz koje se u kampanji pojavljuju i pjevačica Missy Elliot, Kembra Pfahler, St. Vincent i model Cara Delevingne.
Ovom kampanjom Jacobs je htio ispitati pojam normalnog i potaknuti pomicanje granica u društvu. Fotograf David Sims je u skladu s inspiracijom cijeloj kampanji dao pomalo tamni, teatralni ton, dok je za styling zadužena britanska stilistica Katie Grand.