Otkrijte kolekciju nakita domaćeg brenda inspiriranu buntom

by | 26 svibnja, 2022
mirio nakit

Privučena magnetizmom transformacije i eklektičnim futurizmom, dizajnerica Ružica Milenković inspiraciju za novu kampanju narukvica brenda Mirio pronalazi u činu bunta i japanskim dizajnerima Kansaiju i Yohjiu Yamamotu, koji su u isto vrijeme, ali svaki na svoj način, pomicali granice i stvorili neke od najvećih fenomena moderne pop kulture. 

Ekscentričnost bez ograničenja Kansaia Yamamota oblikovala je legendarnog Ziggyja Stardusta, alter ega Davida Bowieja čiji je modni bunt bezvremenski, a Yohji Yamamoto je pak svojim modelima asimetričnih, širokih, crnih odjevnih predmeta ignorirao i šokirao unaprijed uspostavljene harmonije. Kolekcija ZIGGY AGAIN nadahnuta je radom i djelovanjem ovih modnih ikona, a rezonira i danas zbog stalne potrebe umjetnika za kreativnim impulsima. 

mirio nakit

“Izazov je bio odmaknuti se od klasične Mirio narukvice, od kompaktne podloge i boja. Zakomplicirati stvar ili razbiti cjelovitost podloge i na “praznoj” središnjoj površini narukvice sa crnim i bijelim poludragim kamenjem izgraditi nove strukture. Tako dekonstruirana Mirio narukvica je neutralna, ali svojom linijom jednako dobro funkcionira u street style modi ili punk-glam rock outfitu. Ipak, ova intervencija ima neočekivano i notu romantike…”, kaže dizjanerica Ružica Milenković.

ZIGGY AGAIN je kolekcija narukvica od silver-filled žice i crno-bijelog poludragog kamenja  – onix, gorski kristal i mjesečev kamen, ručno oblikovana i s primjercima koje naglašavaju autentičnost koncepta – bunt kao poticaj.

www.mirio-design.com

Dizajn: Ružica Milenković @miriodesign

Fotografije: Karlo Jelić @karlojelicphotography

Make up: Lucija Milković

Model: Kristina Vrdoljak @abschiessen

Kreativni direktor: Dalibor Jakus @daliborj