
Webinar o podršci djeci nakon traumatičnog događaja za koji se tražilo mjesto više
Potres je traumatični događaj koji gotovo kod svih ljudi, bez obzira na spol, dob, socioekonomski status ili obrazovanje dovodi do niza reakcija. T...
Ustanova za djecu s posebnim potrebama u Engleskoj koristi VR naočale kako bi polaznici spoznali iskustva iz vanjskog svijeta. Osoblje se nada da će pametna tehnologija pomoći djeci da se prilagode stvarnosti, ali i uživaju u prekrasnim iskustvima kao što je virtualno skijanje i ronjenje u dubinama mora.
Osobe s autizmom stresno doživljavaju nove i nepoznate situacije. U učionicama otkrivaju kako izgleda ulazak u avion ili posjet trgovačkom centru, kako piše New York Post.
„Djeca s autizmom imaju problema s intenzivnim podražajima koji dolaze iz vanjskog svijeta. Nepoznate ih pojave mogu uznemiriti kada se s njima susretnu u stvarnosti. Naši polaznici vole ono što im je poznato i dio je njihove svakodnevne rutine. VR naočale pomažu da se susretnu sa stvarnim iskustvima i lakše prebrode šok koji nastaje na nepoznatim mjestima“, kaže profesor računarstva u školi Prior’s Court Nuno Guerreiro.
Školu trenutačno pohađa 95 mladih ljudi s autizmom. Mnogi od njih nemaju razvijene govorne sposobnosti i ne komuniciraju s drugim ljudima.
Škola se nada da će podaci koji se prikupljaju u ovom oglednom programu razviti nove strategije učenja. Prikupljaju se informacije o tome kako učenik provodi dan, što jede, koliko uči i kako se ponaša.
„Pristupamo proučavanju uobičajenih radnji kao da je riječ o iznimnim slučajevima. To se prije svega odnosi na učestalost kriza, unos hrane i pića, korištenje toaleta, spavanje i druge aktivnosti. Nadamo se da ćemo steći dragocjena saznanja o životu djece s autizmom i približiti njihov svijet ostatku populacije. Želimo svoja iskustva podijeliti s kolegama koji rade na sličnim poslovima diljem svijeta“, ističe autorica istraživanja Elaine Hudgell.