Modna pravila Coco Chanel

by | 23 kolovoza, 2012

 Jedna od najslavnijih modnih dizajnerica koja je suvereno vladala pariškom modnom scenom, Coco Chanel, prije dva dana bi proslavila 129. rođendan. U modnom svijetu ostavila je neizbrisiv trag stvorivši slavni Chanelov kostim, i malu crnu haljinu na kojoj su joj i danas zahvalne pripadnice ljepšeg spola diljem svijeta.

Ipak, danas je naviše pamtimo po parfemu Chanel No5, prvim u povijesti koji se prodavao diljem planete, a nosila ga je između ostalih i slavna Marilyn Monroe. Coco je smatrala da je žena bez parfema žena bez budućnosti, a slavni Chanel No5 i dalje je među najtraženijim parfemima na svijetu.

Unatoč tome što je prošlo nekoliko desetljeća od njene smrti, modna pravila Coco Chanel vrijede i danas.

1. Osnovni modni komad: Mala crna haljina prolazi u svim prilikama.

2. Pronađite ono što vam pristaje: Najbolja boja na svijetu je ona koja vam dobro stoji.

3. Ako se dvoumite, odaberite monokromatske boje: Žene misle na boje, a zaboravljaju na monokromatske. I crna i bijela su prelijepe, a zajedno čine savršenu harmoniju.

4. Ne ustručavajte se isprobati odjeću: Haljina možda izgleda dobro na vješalici, ali to ne mora ništa značiti. Tek nakon što je obučete, vidjet ćete kako ističe vaše struk, noge i ruke.

5. Potrudite se: Ne razumijem žene koje se ne uljepšaju barem malo prije nego što izađu, ako ništa drugo iz čiste pristojnosti. Osim toga, nikad ne znate, možda ćete se tog dana sresti sa svojom sudbinom. A za susret sa sudbinom sigurno želite izgledati što bolje.

6. Manje je više: Prilikom stavljanja modnih dodataka, uvijek skinite posljednji – na taj način nećete pretjerati.

7. Ne slijedite slijepo trendove: Moda se mijenja, ali stil ostaje.

8. Ako želite da vas primijete, budite šik: Obucite nešto loše kvalitete i ljudi će se sjećati haljine koju ste nosili, obucite se kvalitetno i ljudi će pamtiti vas.

9. Bez toga ne ide: Svaka žena u svom ormaru treba imati sako od tvida.

10. Žena sa stilom: Žena bi uvijek trebao biti elegantna i nevjerojatna.

Tagovi: