
Zbogom aknama: esencijalna njega kože u tinejdžerskoj dobi
Njega tinejdžerske kože čini se kompliciranom. Međutim, ako se pravilno provodi, ona je toliko jednostavna da se može svesti na svega tri koraka. ...
Prošlo je 40 godina otkako je Melvita 1983. pokrenula svoju prvu liniju prirodne kozmetike u francuskoj pokrajini Ardèche. Godine 2015. postala je organska kozmetika broj jedan u Francuskoj, a već je godinama i u Hrvatskoj prepoznatljiva po inovativnim proizvodima za njegu kože i kose te po zalaganju za zaštitu prirode i bioraznolikosti.
U čast ovog značajnog jubileja, Melvita je 10. svibnja organizirala izlet u Karlovac, grad smješten na četiri rijeke. Ideja je bila proslaviti rođendan u ambijentu koji podsjeća na to kolika je uloga prirode u svakodnevnom životu, ali i upozoriti na važnost odabira kozmetičkih proizvoda koji ne zagađuju vode i živi svijet u njima.
Tijekom izleta, influenceri, beauty novinari i zaljubljenici u organsku kozmetiku učili su o bogatoj paleti njegujuće kozmetike brenda koji na tržištu, u svojoj ponudi, broji najviše proizvoda s organskim certifikatom – čak 180.
Nera Stipičević, Nela Đinđić, Nika Antolos, Lucija Lugomer, Ivana Mišković, Alis Marić, Slađana Ostić, Iva Radojević i Morena Pavić tek su neka od poznatih imena koja su razmjenjivala iskustva o pravilnoj njezi s odgovornošću prema sebi, drugima i planetu, s naglaskom na body positivity i društveni angažman.
Saznali su kako su u Melvita proizvode utkani samo najbolji i najkvalitetniji sastojci iz čiste prirode, koji su pritom pažljivo obrađeni i pretočeni u kozmetiku koja čuva ono najbolje iz plodova prirode. Od ručno prešanog argana, tehnološki pažljivo obrađenih i posebno uzgojenih ruža do smokava, ružičastog papra i mente, u kojima je sačuvana čista esencija vitamina i prebiotika.
Melvita je ovom prigodom predstavila limitirano izdanje svojih bestsellera, s morskim kornjačama utkanima u dizajn koji potpisuje poznata umjetnica Lisa Congdon. Naime, Melvita se aktivno uključuje u zaštitu morskih kornjača u Francuskoj Gijani i Novoj Kaledoniji u suradnji s francuskim ogrankom Svjetske organizacije za zaštitu prirode (WWF). Obvezali su se da će tri godine podupirati akcije organizacije, a posebno program za zaštitu dviju vrsta kornjača koje IUCN smatra ugroženom vrstom. U rođendanskom ruhu pronaći ćete Arganovo ulje, Intenzivnu lifting kremu, Izuzetnu vodicu ruže i Sapun, dostupne do isteka zaliha u webshopu www.melvita.hr te u odabranim Müller prodavaonicama.
Dorin Zelenika potom je detaljno objasnila svoj ritual njege odabranim proizvodima koji se savršeno prilagođavaju svim tipovima kože i održala radionicu masaže lica kako bi inspirirala i potaknula publiku da posegne za zdravom brigom o sebi.
Predavanja, druženja i radionice održane su u Aquatici, slatkovodnom akvariju koji je gostima pružio uvid u fascinantan svijet vodenih stvorenja te ih još jednom podsjetio na važnost očuvanja vodenih ekosustava.
Povezano s tim, eko-beauty entuzijasti posjetili su i novootvoreni Nikola Tesla Experience Centar, gdje su se opustili i zabavili uz filmove, igrice i multimedijalne sadržaje, ali i učili o znanstvenim otkrićima i tehnološkim inovacijama koje pomažu u borbi protiv klimatskih promjena.
Ovaj nezaboravan izlet u Karlovac upozorava na važnost eko-odluka, očuvanja okoliša i dokazuje da je moguća kvalitetna njega bez štetnih sastojaka.
Pratite Melvitu na njihovoj službenoj web-stranici te na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Foto: Demjan Rožman