Da, Zara je izbacila parfeme za kosu i da, izvrsni su
Poznati španjolski high street brend ponovno nas je oduševio novitetom iz svog beauty odjela. U Španjolskoj je prošli mjesec najavljeno da je linij...
Prošlo je 40 godina otkako je Melvita 1983. pokrenula svoju prvu liniju prirodne kozmetike u francuskoj pokrajini Ardèche. Godine 2015. postala je organska kozmetika broj jedan u Francuskoj, a već je godinama i u Hrvatskoj prepoznatljiva po inovativnim proizvodima za njegu kože i kose te po zalaganju za zaštitu prirode i bioraznolikosti.
U čast ovog značajnog jubileja, Melvita je 10. svibnja organizirala izlet u Karlovac, grad smješten na četiri rijeke. Ideja je bila proslaviti rođendan u ambijentu koji podsjeća na to kolika je uloga prirode u svakodnevnom životu, ali i upozoriti na važnost odabira kozmetičkih proizvoda koji ne zagađuju vode i živi svijet u njima.
Tijekom izleta, influenceri, beauty novinari i zaljubljenici u organsku kozmetiku učili su o bogatoj paleti njegujuće kozmetike brenda koji na tržištu, u svojoj ponudi, broji najviše proizvoda s organskim certifikatom – čak 180.
Nera Stipičević, Nela Đinđić, Nika Antolos, Lucija Lugomer, Ivana Mišković, Alis Marić, Slađana Ostić, Iva Radojević i Morena Pavić tek su neka od poznatih imena koja su razmjenjivala iskustva o pravilnoj njezi s odgovornošću prema sebi, drugima i planetu, s naglaskom na body positivity i društveni angažman.
Saznali su kako su u Melvita proizvode utkani samo najbolji i najkvalitetniji sastojci iz čiste prirode, koji su pritom pažljivo obrađeni i pretočeni u kozmetiku koja čuva ono najbolje iz plodova prirode. Od ručno prešanog argana, tehnološki pažljivo obrađenih i posebno uzgojenih ruža do smokava, ružičastog papra i mente, u kojima je sačuvana čista esencija vitamina i prebiotika.
Melvita je ovom prigodom predstavila limitirano izdanje svojih bestsellera, s morskim kornjačama utkanima u dizajn koji potpisuje poznata umjetnica Lisa Congdon. Naime, Melvita se aktivno uključuje u zaštitu morskih kornjača u Francuskoj Gijani i Novoj Kaledoniji u suradnji s francuskim ogrankom Svjetske organizacije za zaštitu prirode (WWF). Obvezali su se da će tri godine podupirati akcije organizacije, a posebno program za zaštitu dviju vrsta kornjača koje IUCN smatra ugroženom vrstom. U rođendanskom ruhu pronaći ćete Arganovo ulje, Intenzivnu lifting kremu, Izuzetnu vodicu ruže i Sapun, dostupne do isteka zaliha u webshopu www.melvita.hr te u odabranim Müller prodavaonicama.
Dorin Zelenika potom je detaljno objasnila svoj ritual njege odabranim proizvodima koji se savršeno prilagođavaju svim tipovima kože i održala radionicu masaže lica kako bi inspirirala i potaknula publiku da posegne za zdravom brigom o sebi.
Predavanja, druženja i radionice održane su u Aquatici, slatkovodnom akvariju koji je gostima pružio uvid u fascinantan svijet vodenih stvorenja te ih još jednom podsjetio na važnost očuvanja vodenih ekosustava.
Povezano s tim, eko-beauty entuzijasti posjetili su i novootvoreni Nikola Tesla Experience Centar, gdje su se opustili i zabavili uz filmove, igrice i multimedijalne sadržaje, ali i učili o znanstvenim otkrićima i tehnološkim inovacijama koje pomažu u borbi protiv klimatskih promjena.
Ovaj nezaboravan izlet u Karlovac upozorava na važnost eko-odluka, očuvanja okoliša i dokazuje da je moguća kvalitetna njega bez štetnih sastojaka.
Pratite Melvitu na njihovoj službenoj web-stranici te na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Foto: Demjan Rožman