Ona zna kako se njeguje koža u 80-ima: Martha Stewart lansira skincare brend razvijan pet godina


Brend Elm Biosciences razvijan je pet godina u suradnji s vrhunskim dermatolozima i znanstvenicima, a Stewart ga ne promovira kao anti-age, već kao novu skin longevity filozofiju.
Ako postoji netko tko zna kako elegantno stariti, to je Martha Stewart. Ikona lifestylea, kraljica domaćinstva i neformalna ambasadorica dostojanstvenog starenja, u dobi od 83 godine lansira svoj prvi skincare brend: Elm Biosciences. No nemojte očekivati liniju s lavandom i zobenim mlijekom u rustikalnim staklenkama. Ovo je visokotehnološka, znanstveno formulirana linija koja cilja na ono što Martha naziva skin longevity, odnosno dugovječnost kože.
Brend je razvijan čak pet godina u suradnji s renomiranim dermatologom dr. Dhavalom Bhanusalijem, poznatim i po suradnji s Hailey Bieber na njezinom Rhode skincare brendu koji uskoro stiže u Europu. Martha je u projekt uključila više od 350 stručnjaka, od znanstvenika do dermatologa, kako bi stvorila minimalističku, ali moćnu kolekciju proizvoda koji ne brišu godine, već njeguju kožu kroz njih.
View this post on Instagram
Glavni proizvod linije, A3O™ Elemental Serum (135 dolara), koristi napredne antioksidanse za borbu protiv oštećenja od sunca, pigmentacija i upala, dok je drugi proizvod, Inner Dose™ , dodatak prehrani u obliku kapsula (50 dolara), osmišljen kako bi djelovao iznutra na upale, stres i hormonalnu neravnotežu.
Ono što Elm Biosciences razlikuje od tipične celebrity kozmetike jest filozofija. Martha ne prodaje mladost, već održivost. Njezin pristup njegovanju kože temelji se na iskustvu, rutini i suživotu sa znanošću, a ne na iluziji vječne svježine.
Brend se službeno počinje prodavati krajem rujna 2025., a u početku će to biti isključivo putem vlastite internetske stranice. I dok američki kupci već broje dane do lansiranja, za europsko tržište još uvijek nema potvrde, odnosno nije poznato hoće li i kad Elm Biosciences biti dostupan za narudžbe u Europskoj uniji. No s obzirom na globalan interes i suvremeni model distribucije, realno je očekivati međunarodnu ekspanziju već početkom 2026. godine.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Za sada, oni koji žele među prvima testirati serum koji Martha zove “osobnim ritualom” mogu se prijaviti za rani pristup na službenim stranicama brenda i čekati s elegancijom, baš onako kako to radi i ona.
Foto: Scott Eisen/Stringer, Getty Images Entertainment via Getty Images



