
Pulska dizajnerica predstavila novu kolekciju prepunu must-have komada za ljeto
Stigla je nova elegantna ljetna kolekcija JOURNEY pulske dizajnerice Ivane Tomić. Inspiraciju za kolekciju dizajnerica je pronašla na brojnim pu...
KLISAB predstavlja DENIMDENIM2 kolekciju, drugo izdanje popularne linije u kojoj lucidnim dizajnom brend daje novu vrijednost korištenom traperu. Osim fotogeničnog izgleda i transsezonske kvalitete, taj popularni materijal zbog svoje izdržljivosti jamči i trajnost upcycling proizvoda, pa je time ovaj dizajn i rezultat napora brenda KLISAB da nas približe idealu održive mode.
Filigranskom izvedbom spajanja korištenog jeansa DENIMDENIM2 ovo proljeće nudi deset novih modela, i to hlače i suknju nastale spajanjem postojećih traperica, mini suknju, sako, prsluk, košulju, dva modela topa i dvije haljine. Uz odjeću, linija ima i tri modela DENIMDENIM asesoara u čijoj su izradi korišteni manji komadi materijala preostali u procesu pripreme jeansa za patchwork, zbog čega se cjelokupna linija može opravdano označiti kao “proizvedena s nula otpada”.
Osim remena i nove KLISAB torbe od trapera, predstavljen je i upcycling bucket hat, a KLISAB ga je razvio uz podršku brenda Samsung. Ovaj bucket hat izrađen je u limitiranoj ediciji od 23 komada, naznačujući time poveznicu asesoara s novom Samsung Galaxy S23 serijom pametnih telefona.
Točka prepoznavanja ovih dvaju brendova bila je i činjenica da su pametni telefoni iz nove Samsung Galaxy S serije izrađeni recikliranjem ribarskih mreža iznesenih iz oceana, a podrška koju je u ovoj kolekciji Samsung pružio domaćem prêt-à–porter brendu jasna je ilustracija i važnosti koju Samsung daje dizajnu uopće, kao i razvoju lokalne kreativne zajednice. Ovaj bucket hat bit će dostupan u limitiranoj ediciji na www.youniversity.club platformi, a cijela kolekcija u KLISAB dućanu na adresi Masarykova 18 (Obrtnički prolaz 4).
Kolekciju DENIMDENIM2 predstavljaju vizuali koje potpisuje međunarodno propulzivni domaći fotograf Fillip Koludrović. U drugoj suradnji s brendom, Koludrović je ovu kolekciju predstavio radom koji ishodište ima u punk estetici. Stilist kose kampanje je Mijo Majhen za Keune Haircosmetics, MUA je rad Saše Jokovića za Estée Lauder, styling potpisuje Ana Nikačević s asistentom Filipom Paljakom, a modeli su Anica (Faith Model Management) i Max. Producent suradnje je Nikola Beban.