Influencerica čijoj se frizuri svi divimo napokon je lansirala liniju za stiliziranje kose
Ako ste, poput nas, godinama žudjeli za zanosnim loknama Matilde Djerf, imate sreće. Sada smo svi korak bliže njezinoj kosi jer je švedska poduze...
Na Dan planeta Zemlje važno je i konkretno pokazati da se društveno odgovorno poslovanje može učiniti sastavnim dijelom kompanije i njezinih ljudi
U 2020. se za sve nas puno toga promijenilo, ali posebno za žene. COVID-19 pandemija uzrokovala je širenje rodnih razlika, unazadila zaposlenost i mogućnosti za žene. I slučajevi rodno uvjetovanog nasilja u obitelji porasli su tijekom obaveznih zatvaranja. Promjena ovih trendova potrajat će mnogo godina.
Avonovo najnovije Izvješće o društvenoj odgovornosti pokazuje rad kompanije na rješavanju sada novih potreba svojih zaposlenika, predstavnica i zajednice, kako bi ih mogli uspješno podržavati, čak i kad su se okolnosti brzo mijenjale. Prenamijenili su proizvodne linije na proizvodnju sredstava za dezinfekciju, podržali svoje predstavnice u ubrzavanju prelaska na internet prodaju i surađivali s nevladinim partnerima širom svijeta kako bi dosegnuli i pružili podršku ženama s povećanim rizikom od rodno uvjetovanog nasilja.
Najvažnija dostignuća u Avonovom društveno odgovornom poslovanju tijekom 2020. godine globalno, uključuju:
– Pokretanje kampanje #IsolatedNotAlone, koja je dosegla preko 96 milijuna ljudi na društvenim mrežama i u kojoj je donirano 1 milijuna dolara nevladinim organizacijama za borbu protiv nasilja, a kako bi brzo odgovorile na povećanje nasilja tijekom zatvaranja zbog pandemije. I Avon u Hrvatskoj bio je dio te donacije i to udruzi U.Z.O.R. u Rijeci, koja svojim uvijek dostupnim besplatnim brojem 0800 333 883 pruža direktnu pomoć žrtvama.
– Doniranih 9,2 milijuna dolara širom svijeta, boreći se protiv raka dojke i nasilja nad ženama.
– Globalno je proizvedeno više od devet milijuna jedinica sredstava za dezinfekciju i više od četiri milijuna maski za lice
– Dosegnuti su svi ekološki ciljevi za emisije ugljika, otpad i recikliranje i upotrebu vode za 2020. godinu
– Svi Avon katalozi tiskani su na papiru održivog izvora
– Postignuto 90 % recikliranja u našim operacijama
U Avonu žele stvoriti mogućnosti za žene, i muškarce, da zarađuju i uče, na svoj način i pod svojim uvjetima. Ljepota je više od onog što vidite u ogledalu. To je neovisnost i samopoštovanje koje dolaze s financijskim osnaživanjem; to je samopouzdanje koje dolazi s učenjem novih vještina; to je senzualno uživanje u posebnom mirisu; to je biti zdrava i sretna, i najbolja što možete biti.
Kao dio Natura&Co grupe, Avon je postavio ambiciozne ciljeve u skladu s predanošću cijele grupe, koja se bavi rješavanjem nekih od najvažnijih svjetskih problema. Zajedno izazivaju sebe da učine više i idu brže, ka rješavanju klimatske krize, osiguravanju rodne jednakosti i inkuzivnosti i s potpunim fokusom ka ekološki prihvatljivom poslovanju s ciljem kružne ekologije i regeneracije. Natura&Co je i certificirana B Corp, te su se i u Avonu obvezali na isto, pridruživši se preko 3.500 tvrtki na globalnoj razini. B Corp kompanije ispunjavaju najviše standarde društvene i ekološke uspješnosti, transparentnosti i ravnoteže između poslovne dobiti i svrhe. Svoje poslovanje i podršku zajednici s kojom živi, Avon i dalje bazira na viziji stvaranja boljeg svijeta za žene, koji je i bolji svijet za sve.