Kako napredovati u karijeri: Najbolji savjeti ženskih šefica

by | 24 rujna, 2014

Žene na visokim poslovnim pozicijama nisu nikakva novost, ali ako uzmemo u obzir statistiku, dolazimo do zaključka da samo pet posto glavnih pozicija u svijetu drže žene. Međutim, najbolje savjete uvijek ćete dobiti od žena koje su prošle trnovit put da dođu do boljeg posla, a mi vam donosimo upravo njihove smjernice.

poslovna-žena-490x367

Povjerite poslove na pravi način

Važan zadatak svakog menadžera je da odgovorno djeluje i raspodjeli posao. Uvijek je potrebno zaposlenima dati veće odgovornosti i osnažiti ih da se ponašaju u smjeru budućih lidera. Također, bitno je znati napraviti ravnotežu između posla i obitelji. Dobar način da se to postigne je da se usredotočite na vještine koje su vam potrebne na radnom mjestu i one izvan njega. Ako pametno koristite svoje vrijeme tijekom radnog vremena, bit ćete učinkovitiji kod kuće.

Motivirajte svoj tim

Vaš tim je vaša najdragocjenija imovina. Nije važno radi li se poslu ili o privatnom životu, uvijek imajte u glavi žene koje vas nadahnjuju i motiviraju. Nikad nemojte reći “ne” novim prilikama, već uvijek prigrlite iskustva koja su izvan vaše zone udobnosti. Međutim, nikad nemojte ispustiti iz vida to kakva ste osoba, nego ostanite vjerne svojim temeljnim vrijednostima i principima.

Ne bojte se biti uporni

Nemojte prihvaćati stavove da žene moraju biti tople i uljudne. Vi imate svoj cilj, a ostvarite ga svojim pristupom, sredstvima i ponašanjem. Dakle, upornost je ključ svega. Borite se s time da uvijek budete ono što jeste, a ne što ljudi očekuju. Gluma nikad ne prolazi dobro na duge staze.

Pravila

Jedno od pravila kojeg bi se morali držati i poslodavci i radnici je poštovanje radnog vremena. Dakle, nema prekovremenog rada, a radnik je slobodan nakon što odradi svoje radno vrijeme. To donosi obostranu korist – radnik dobiva vrijeme za sebe, svoju obitelj i najmilije, a vraća se na posao pun energije, snage i novih kreativnih ideja.

Budite ljubazni

Budite ljubazni, ali u skladu s pravilima, granicama i očekivanjima. Nemojte nikada svoj posao temeljiti na strahu, već se uvijek prema svima odnosite s poštovanjem i ljubaznošću. Time postižete više nego što možete očekivati.

Izbor suradnika

Ako ste u poziciji birati, uvijek radite s ljudima koji su pametniji od vas i nemojte se osjećati ugroženo zbog toga. Odvojite vrijeme da ih upoznate, ali i naučite nešto od njih. Predstavite svoje talente i prednosti, ali poštujte i tuđe.

Izvor: žena.hr