Jazz Light u LightHouse clubu

by | 22 kolovoza, 2011

 

28. kolovoza, na pozornici jednog od najnovijih i najpoznatijih open-air klubova u Istri, «LightHouse Clubu» održat će se dobrotvorni koncert „Jazz Light" sa zvijezdama jazza i bluesa.

Sva prikupljena sredstva donirat će se dječjem odjelu Opće bolnice Pula.
Cilj je sredstvima ovog dobrotvornog koncerta pomoći liječenju i bržem oporavku djece.

Detalje koncerta organizatori zasad ne objavljuju, no na pitanje, "Kako se u nekoliko riječi može opisati ono što će publika doživjeti na ovom dobrotvornom eventu?" Organizatori odgovaraju: "Očekuju Vas dobar visokokvalitetni jazz i blues, živi zvuk omiljenih hitova, nevjerojatna atmosfera i opuštajuće ozračje. Smatramo da će publika ovaj koncert pamtiti zauvijek!"

Info:

Okupljanje gostiju u 19:00 sati
Početak koncerta u 20:00 sati
Cijena ulaznica – na svim prodajnim mjestima Eventima i u LightHouse clubu
50 kuna – ulaznica
200 kuna – ulaznica + svečana večera.
www.eventim.hr

Organizirani transferi autobusom:
Pula: parkiralište ispred Arene
Rovinj: Glavni autobusni kolodvor – Trg na lokvi

Vrijeme polaska u 19:00 i u 19:45.
Vrijeme odlaska u 23:00 i 23:45

Adresa: Krnjaloža 1, Gajana, 52 215 Vodnjan,
Hrvatska, cesta broj 5073
Telefonski broj: 091/463-1003

 

 

 

Što možete očekivati

Na koncertu će nastupiti blues i soul pjevač Roy Young i saksofonist Oleg Kireyev

Od Royevih toplih vokalnih intonacija osjećat ćete se ugodno, a tekstovi pjesama puni su pitanja neizbježnog značaja. Roy u svoje pjesme unosi emocije i izvodi ih burno, ohrabruje nas, šalje na put u istraživanje vlastite duše. Njegov vintage stil soul pjesama je neusporediv s bilo kojim drugim, donosi mir tjeskobnom duhu koji se skriva u svakom od nas.

Roy Young, rođen na Jamajci, iskusio je mnogo toga prije nego što se pojavio u svom sjaju na pozornici. Rođen je u siromašnoj obitelji u kojoj je odrastao s još jedanaestero djece živeći u kolibi, gdje nije bilo ni vode ni struje.
Slušajući Sama Cookea u djetinjstvu, govorio je. „Sam Cooke je moj omiljeni pjevač soul glazbe. Njegovo pjevanje je dar od Boga. Kada umrem i nađem se u glazbenom nebu, pronaći ću kuću Sama Cookea kako bih ga upoznao, i nitko me neće moći spriječiti "- izjavio je Roy Young.
Ne znajući što ga čeka s roditeljima je migrirao u Veliku Britaniju u dobi od 13 godina. S 15 je napustio školu i pridružio se dvjema glazbenim skupinama i tada ostvario svoju prvu svjetsku turneju. Po povratku u London postao je traženim pjevačem, nastupao je na pozornici s poznatim blues i rock glazbenicima, poput Long John Baldrya i Arthura Browna. Roy Young je odmah primijetio londonsku ekspozituru najveće izdavačke kuće EMI i bio pozvan u fabulozan studio Abbey Road, u kojem su svoje albume snimale grupe kao što su The Drifters, The Beatles i Pink Floyd. Postavši članom velike obitelji EMI, Roy Young je imao zavidnu priliku snimiti nekoliko singlova s ​​najvećim glazbenicima. Nakon desetogodišnje suradnje s australskim producentima, zvijezda Roy Young zasvijetlio je i u rodnoj zemlji jazza i soula – Sjedinjenim Američkim Državama. Njegov album "Memphis" izazvao je reakciju sličnu eksploziji!
„Koliko dugo niste čuli pjesmu koja izazva suze i koja vam daje hrabrost da otvorite svoje srce? Za mene je to postigao album „Memphis" glazbenika Roya Younga "- piše američki glazbeni kritičar Billy Sheppard.
„Teško je usporediti jak glas Younga s bilo čime, ali po mom mišljenju to je kao da se kombiniraju Tom Waits i Wilson Pickett“, – piše o glazbeniku kritičar Alan Shutro. Roy nas tjera da gledamo na život drugim očima i ponovno ocijenimo nevjerojatne i jednostavne stvari oko nas. Roy Young pjeva o našoj sreći i o našoj boli kao da smo mu sami pričali o tome.

 

Vodeći saksofonist Rusije, savjetnik predsjednika Republike Baškortostan za kulturu, Oleg Kireyev zna mnogo o dobroj glazbi oslobođenoj od ograničenja žanrova. Glazbenu karijeru je započeo jazz glazbom s elementima baškirske narodne glazbe na prijelazu 80-tih i 90-tih godina, pohađao je jazz školu radeći nekoliko godina u Poljskoj, a domovinu jazza – Ameriku – osvojio je etno-jazz projektom Feng Shui kazališta. Za taj projekt je također dobio prvu nominaciju Grammy 2008. u Rusiji!
 Poznata poljska jazz škola opredijelila je njegov glazbeni rukopis, te spojem dviju nacionalnih škola (poljske jazz i etno ruske) rođen je Kireyev glas, koji ga je nevjerojatno proslavio. Glas koji je uzeo najbolje od jazz tradicije, slobodno uživa u modernom glazbenom jeziku i lako održava ravnotežu između starog i novog.
Godine 1994. američki saksofonist Bud Shank, impresioniran radom Olega Kireyeva, pozvao ga je na studij u SAD. Kireev otkriva domovinu jazza, svira u ansamblu sa najuspješnijim maturantima škole Shank, nastupa na festivalima u Portlandu i Seattleu, stvara kreativne odnose s mnogima velikima jazz glazbenicima u Americi – i sve to vrijeme dokazuje u praksi da je klasični jazz živ, zanimljiv i perspektivan.
Mediji ocjenjuju njegov rad kao sklad između kanona stare škole saksofona i modernog poštivanja tradicije uz prisutnost vlastitih ideja.
1996.godine Kireyev kvartet dobio je diplomu „Za izvrsne performanse" na Montreux festivalu, a ubrzo nakon toga objavljen je album snimljen u Poljskoj Song For Sonny – možda najuspješniji Kireyev proizvod današnjice kao glavnog glazbenika. Ovaj rad otvara za Kireyeva novu zemlju – Veliku Britaniju. Program albuma prikazan 1997. godine na Birmingham jazz festivalu dovodi do toga da ga nazivaju „iznenađenjem" i „izvanrednim tenorom." Uspješno je prošao i njegov nastup na festivalu u Londonu, nakon čega slijede učestali posjeti Kireyeva Albionu, kao i u drugim zemljama.
Kao i mnogi veliki jazz glazbenici, Oleg se ne boji eksperimentirati u klasičnom jazzu s malim sastavom, paralelno razvijajući projekte u području etno jazz glazbe, world music, smooth jazzu što mu dopušta da ostane zamijećen kod vrlo raznolike publike.
Njegov najnoviji album „Rhyme and Reason", snimljen zajedno s američkim pijanistom Keithom Dzhavorsom, dobio je pohvalne komentare od ruskih i zapadnih ©glazbenih kritičara. „Njegov zvuk – hipnotički, senzualan,“ – napisalo je najveće službeno izdanje Jazza, All About Jazz o Kireevu – „ponekad grlen, kao što je Coleman Hawkins, a u nekom drugom vremenu – promukao, zavodljiv, poput velikog Ben Webstera. On svira tečno, što je moguće samo nekolicini.
Kireyev ide na turneje, koje nisu inferiorne u odnosu na turneje poznatih zvijezda jazza. Tako je nakon njegove 20-dnevne turneje po Poljskoj objavljen veliki članak u legendarnom časopisu Jazz Forum. ​​S Olegom surađuju glazbenici iz različitih zemalja što utjelovljuje sadašnje stanje improvizirane glazbe i ta suradnja često ima uistinu međunarodni karakter.

Nakon koncerta program se nastavlja uz mnogobrojna iznenađenja.

 

Tagovi: