Ivana je prije 12 godina pokrenula svoj eko brend, a danas je on jedan od najuspješnijih na tržištu

Domaća poduzetnica otkrila nam je sve o svom brendu Green&More, cjelovitom življenju i balansiranju između vlastitog posla i obitelji

by | 10 svibnja, 2021
Ivana Stavljenić

Da nije mala stvar pokrenuti vlastiti brend u Hrvatskoj svi znamo, no pokrenuti svoj eko brend prije 12 godina, kada je ekološka svijest i potražnja za zdravim te održivim proizvodima bila daleko od one danas, i održati ga tijekom svih ovih godina, uspjeh je vrijedan divljenja. Svestrana Ivana Stavljenić učinila je upravo to, te se danas ponosi svojim dodacima prehrani, zdravim kolačićima i snack barovima, eko krem medovima sa začinima i voćem, zapakiranima u preslatke ambalaže pod etiketom Green&More.

“Odustajanje nikad nije bila opcija”, kaže Ivana, koja kao svoju glavnu inspiraciju za pokretanje brenda Green&More navodi cjelovito življenje, koje je već u ranoj mladosti postao njezin osobni odabir. “Vodio me žar za stvaranjem nečeg što ima dodanu vrijednost, da nije samo još jedna prehrambena namirnica, nego ukusna, ali funkcionalna hrana, kvalitetnog sastava, što potvrđuju i ostvareni certifikati”, otkriva Ivana. Naime, svi Green&More proizvodi su eko, ali i gluten free, vegan te HALAL, te samih početaka Green&More ima titulu eko proizvođača. “U ekološkoj poljoprivredi su u potpunosti isključeni pesticidi, herbicidi, mineralna gnojiva i GMO. Obrađuju se ekološki čiste površine, a uzgoj i proizvodnja podliježu složenim provjerama nadležnih institucija, nadzorne ekološke stanice, kao i nas samih”, govori Ivana, a na pitanje je li joj bilo teško pokrenuti proizvodnju u vremenu kad ekološka osviještenost nije bila tako jaka kao danas, odgovara da je po njoj to bilo – jedino ispravno.

Ivanin prvi proizvod bio je Liquid Sun, dodatak prehrani od mlade zelene pšenice, iznimno cijenjene zelene povrtnice koja danas spada u kategoriju supernamirnica. Posadila ju je na obiteljskoj zemlji u okolici Rastoka, koja je ekološki čista i mineralno bogata, pa se sve skupa činilo idealnim za – poduzetničku premijeru. Danas Green&More broji 15 proizvoda iz više linija, od kojih se neki mogu kupiti i u dalekom Japanu. Trenutačni je fokus tvrtke proširiti se na tržište Velike Britanije, Švedske, Norveške i Švicarske. Doduše, aktualna situacija s koronavirusom malo ih u tome usporava, a paralelno rade i na otvaranju novih prodajnih kanala u Hrvatskoj te usmjeravanje prodaje online. U razvoju, otkriva, imaju i dvije nove linije proizvoda s kojima planiraju zaokružili ponudu cjelovitog doručka i međuobroka.

Ivana Stavljenić

Ivana Stavljenić

Green&More tim danas broji šest članova sa sličnom filozofijom življenja – u skladu s prirodom uz brigu za zdravlje. Osim što je poduzetnica, Ivana je i mama 10-godišnje Marle i 13-godišnjeg Jana, koje odgaja u “zelenom” duhu. “Učim ih i zahvalnosti, prema svemu što nas okružuje – i na hrani i ljudima koji ju uzgajaju i proizvode, te da su odgovornost prema društvu i prirodi usko povezane s odgovornošću prema sebi samima jer sve što rade kroz život, kako djeluju, ostavlja trag na njih same i njihovu budućnost te ostaje u nasljeđe planeti i budućim naraštajima, kroz što sami dolaze do odluke o ispravnom ponašanju”, govori Ivana.

Dobra organizacija temelj je Ivaninog uspjeha i balansiranja poslovnih i obiteljskih obaveza, no naglašava kako ne možemo uvijek u svemu biti izvrsne – i to je potpuno u redu. Definiranje prioriteta, životnih i svakodnevnih, te ne osuđivanje samih sebe ako u tome nismo skroz uspjele, ono je što Ivana naglašava kao iznimno bitno.

Green&More tim

Green&More tim

Foto: PR