Od kreme do maske: 5 korejskih beauty bestselera koje morate probati barem jednom u životu
Ovi proizvodi odražavaju inovativnost, prirodne sastojke i fokus K-beautya usmjerenog na rezultate, što ih čini neophodnima za svaku rutinu njege k...
Odlična vijest za sve make-up entuzijaste – jedan od najpopularnijih beauty brendova u svijetu Fenty Beauty konačno je stigao u Hrvatsku, a ekskluzivno je dostupan na policama poslovnica austrijskog drogerijskog lanca BIPA Hrvatska.
Fenty Beauty brend 2017. godine osnovala je jedna od najpoznatijih glazbenica današnjice Rihanna, nakon niza godina suradnje s najvećim stručnjacima iz industrije ljepote, u cilju da omogući liniju make-up proizvoda koja će biti namijenjena svim tipovima kože bez iznimke. Otkako je lansiran, Fenty Beauty istaknuo se kao revolucionar u svijetu kozmetičkih proizvoda i time postao broj jedan beauty brend diljem svijeta, a sad je konačno došao i na hrvatsko tržište pa su tako Fenty Plush Puddin maska za usne, Fenty Cheeks Out kremasto rumenilo i Fenty Beauty Eaze Drop Blurring Skin Tint 32 ml samo dio izdvojenog asortimana koji je od sada ekskluzivno dostupan u ponudi odabranih poslovnica BIPA-e.
“Dolazak Fenty Beauty linije proizvoda ekskluzivno na police naših poslovnica rezultat je kontinuiranog truda i napora da našim kupcima omogućimo najnovije trendove i najbolje proizvode iz svijeta dekorativne i preparativne kozmetike i jako smo uzbuđeni što možemo podijeliti ovu veliku novost s našim kupcima. Iznimno smo ponosni na činjenicu da smo drogerija s najširim asortimanom dekorativne kozmetike na drogerijskom tržištu što prepoznaje i sve veći broj kupaca koji nam poklanjaju svoje povjerenje”, izjavila je Tea Šarlija, voditeljica asortimana dekorativne kozmetike BIPA Hrvatska.
Odabrani proizvodi iz Fenty Beauty linije trenutno su dostupni u čak 24 BIPA poslovnice diljem Hrvatske. Više o ponudi proizvoda i lokacijama BIPA prodavaonica u kojima ekskluzivno možete pronaći odabrane Fenty Beauty proizvode saznajte na linku: https://www.bipa.hr/noviteti/fenty-beauty.
Foto: PR